רוגבי: בפעם הרביעית ברציפות: יזרעאל/גלבוע זכתה בגביע

גמר גביע המדינה ברוגבי: לעיני מאות צופים בקיבוץ יזרעאל הקבוצה המקומית גברה 43:15 על רעננה וזכתה בפעם הרביעית ברציפות בתואר הנחשק

הגביע נשאר ביזרעאל: קבוצת הרוגבי של יזרעאל/גלבוע גברה 43:15 על רעננה בגמר גביע המדינה וזכתה בתואר הנחשק בפעם הרביעית ברציפות.
משחק הגמר נערך בקיבוץ יזרעאל, שהיה גדוש במאות צופים בני האזור שניצלו את מזג האוויר האביבי בכדי לבוא ולראות קרב סופרטיבי מרתק. בשל משחקה של הנבחרת הלאומית ששיחקה באותו יום נגד קפריסין, העניקה יזרעאל צ'אנס לארבעה שחקני נוער-גיל סורקין, יותם שולמן, עומר שווגלר ועומר לווינסון (שחקני נבחרת הנוער).

הרוגביסטים מיזרעאל חוגגים עם ראש מוא"ש הגלבוע נור לאחר הזכייה בגביע
הרוגביסטים מיזרעאל חוגגים עם ראש מוא"ש הגלבוע נור לאחר הזכייה בגביע

המקומיים פתחו את המשחק היטב והובילו 7-0, אך מספר דקות טובות של רעננה הפכו את הקערה על פיה בדרך למהפך של האורחים 10-7. אלא שמדקה זו ואילך יזרעאל השתלטה על המשחק ולא הביטה לאחור ובסיום גם השיגה את הניצחון המיוחל שמזכה אותה בגביע המדינה. את הגביע העניקו יו"ר איגוד הרוגבי בישראל וראש המועצה, עובד נור.
יש לציין כי יזרעאל הגיעה בשלוש השנים האחרונות לגמר האליפות והפסידה את התואר לאס"א ת"א, אך במפעל הגביע היא שולטת לגמרי, וכאמור בשבת האחרונה היא זכתה בגביע הנחשק בפעם הרביעית ברציפות ולמעשה שמרה על מקומה בצמרת הרוגבי בישראל.
מועדון הרוגבי של יזרעאל הוא אחד המצליחים בארץ, שלאורך השנים שלח עשרות שחקנים מוכשרים לנבחרות הלאומיות (נוער ובוגרים) וגם קטף הישגים רבים בזירה הבינלאומית. שחקנים בולטים שמשחקים בקבוצה הם: הקפטן יניק קפשוק, אוהד זיו שמשמש גם כמאמן נוער, יפתח אנגל שחזר בקיץ משנה בה שיחק רוגבי בצרפת, דור פרל ואייל בורלס-שחקני הסגל הרחב בנבחרת הלאומית. בליגה משחקות 6 קבוצות והאלופה היא אס"א תל אביב. בשנות ה-2000 זכו יזרעאל ב-9 גביעי מדינה, מתוכן 4 רצופים בארבע העונות האחרונות.

עוד תמונות ממשחק הזכייה בגביע של יזרעאל:

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|