לחמן תוקף: "יושב בבית מי שקורא לעצמו מאמן כדורגל וחותר תחתיי"

בעקבות המו"מ שניהלו ראשי הקבוצה מאחורי גבו עם ירון הוכנבוים, המאמן אייל לחמן יצא למתקפה חריפה בראיון לערוץ הספורט: "מהיום הראשון שלי כאן אני נחתך על ימין ועל שמאל. הדבר הכי גרוע בקבוצת כדורגל, זה הדלפות מאחורי הגב". גורם בקבוצה: "לחמן לא סופר אף אחד. הוא צודק בכל מה שאמר"

מתקפה חזיתית: המאמן אייל לחמן, שחש פגוע מאוד מהעובדה שראשי הקבוצה ניהלו מו"מ מאחורי גבו עם המאמן ירון הוכנבוים, סיפק ראיון עצבני בערוץ הספורט בטלוויזיה לפני המשחק מול מכבי שעריים.

"יושב היום בבית מי שקורא לעצמו מאמן כדורגל, ויש לו אות קין מאוד גדולה על המצח", ירה לחמן רמז חד ותקיף כנראה לעבר ירון הוכנבוים, "עוד בחודש יוני, שאני כבר עם חוזה לעונה הבאה, הוא מתדפק באישון לילה על דלתו של נשיא המועדון ואפילו מציע לו שהוא יביא תורם שיממן את השכר שלי. בסוף הוא חתם במקום אחר, וברגע שהוא מפוטר מהמקום האחר הזה – מיד נשלחות צרורות. כולל הודעות טקסט לחברי ההנהלה, ומחברי ההנהלה אליו, ואפילו מסרונים לשחקנים.


אחרי המשחק ניסה המאמן אייל לחמן להנמיך את גובה הלהבות ואמר בטון רגוע יותר: "מהיום הראשון שאני כאן בעפולה, אני נחתך על ימין ועל שמאל כל יום שישי מול השחקנים שלי באמצעי תקשורת מקומיים"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שתבינו, בתחילת השבוע שחקנים ידעו שאותו מאמן מגיע כנראה לאמן במקומי. אני לא ידעתי, אבל השחקנים מקבלים מסרונים. באופן טבעי, מעבר לצד האישי – זה מקומם. אנחנו הורים לילדים, אנחנו מסתכלים על המשפחה שלנו וזה חורה מאוד. חותרים תחתיי בצורה ברורה לחלוטין, אבל אני צריך להכין את הקבוצה שלי בצורה הכי טובה שיש למשחק".
אחרי המשחק ניסה המאמן אייל לחמן להנמיך את גובה הלהבות ואמר בטון רגוע יותר: "מהיום הראשון שאני כאן בעפולה, אני נחתך על ימין ועל שמאל כל יום שישי מול השחקנים שלי באמצעי תקשורת מקומיים, אז אני מקפיד לא לקרוא ומקפיד לעשות את העבודה המקצועית. סה"כ מהיום הראשון שלי פה, אני חושב שאני עושה עבודה טובה והקבוצה משחקת כדורגל חיובי עם שילוב של שחקנים צעירים. הדבר הכי גרוע בקבוצת כדורגל, זה הדלפות מאחורי הגב. אם כל מה שאמרתי בטלוויזיה, יעשה לי בעיות? לא חושב שאמרתי משהו לא בסדר, דיברתי מעומק הלב ואמרתי דברים אמיתיים".
בזמן שראשי הקבוצה והשחקנים היו בהלם מוחלט מהראיון הזועם, גורם בקבוצה דווקא חיזק את המאמן. "הוא צודק בכל מילה שאמר. הוא לא סופר אף אחד ואמר את שעל ליבו וטוב שכך".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|