קרב לוהט בשבת: יזרעאל ורעננה יפגשו בגמר הגביע ברוגבי

הולך להיות לוהט: קבוצות הרוגבי של יזרעאל ורעננה תיפגשנה בשבת הקרובה (12:45) לקרב סופר מרתק שבסיומו המנצחת תניף את גביע המדינה.

יש לציין כי יזרעאל הגיעה בשלוש השנים האחרונות לגמר האליפות והפסידה את התואר הנכסף לאס"א ת"א, אך באותן שנים היא זכתה במקביל בגביע המדינה (3 שנים ברצף), ולמעשה שמרה על מקומה בצמרת הרוגבי בישראל.
כמובן שביזרעאל ישמחו לזכות בפעם הרביעית רצוף בגביע המדינה אך לשם כך הם יהיו חייבים לנצח בשבת את היריבה החזקה מרעננה.
מועדון הרוגבי של יזרעאל הוא אחד המצליחים בארץ, שלאורך השנים שלח עשרות שחקנים מוכשרים לנבחרות הלאומיות (נוער ובוגרים) וגם קטף הישגים רבים בזירה הבינלאומית.

שחקני יזרעאל בעוד עצירה של היריבה
שחקני יזרעאל מתקלים את שחקני היריבה

שחקנים בולטים שמשחקים בקבוצה הם: הקפטן יניק קפשוק, אוהד זיו שמשמש גם כמאמן נוער, יפתח אנגל שחזר בקיץ משנה בה שיחק רוגבי בצרפת, דור פרל ואייל בורלס-שחקני הסגל הרחב בנבחרת הלאומית. בליגה משחקות 6 קבוצות והאלופה היא אס"א תל אביב. בשנות ה-2000 זכו יזרעאל ב-8 גביעי מדינה. מתוכן 3 רצופים בשלוש העונות האחרונות. בשנתיים האחרונות רעננה גם הגיעו לגמר אך הפסידו.

בשל משחקה של הנבחרת הלאומית בשבת נגד קפריסין שתי הקבוצות יחסרו שחקני מפתח. ביזרעאל משתמשים בגביע זו השנה השלישית על מנת להעניק צ'אנס לצעירים ושחקנים חדשים, ולכן בהרכב הקבוצה בשבת הקרובה (וגם בחצי הגמר) ישחקו 4 שחקני נוער, תלמידי י"ב-גיל סורקין, יותם שולמן, עומר שווגלר ועומר לווינסון. שחקנים אלו מובילים את נבחרת הנוער של ישראל וזוכים לניסיון יקר ערך במשחקי הבוגרים.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|