בן צבי: "לא מתייחס לפרשנים, בית הלחמי מאמין בי"

הרכז המוכשר של גלבוע/גליל, זיו בן צבי, סיפק משחק נהדר בניצחון הגדול מול הפועל ירושלים (8 נקודות ו-6 חטיפות) והוכיח שמקומו בליגה הבכירה: "זה היה ניצחון מרגש"

אחד השחקנים הבולטים בניצחון הגדול של גלבוע/גליל מול הפועל ירושלים היה הרכז זיו בן צבי, שחזר בקיץ למועדון אחרי ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה.
הרכז המוכשר, שמקבל מאריאל בין הלחמי קרדיט גדול, החזיר למאמן בגדול במשחק מול ירושלים. הוא הציג יכולת נהדרת עם 8 נקודות ו-6 חטיפות, שעזרו לקבוצתו להשיג ניצחון בכורה.

הפוינט גארד בן צבי. מקבל קרדיט גדול ממאמנו בית הלחמי
הפוינט גארד בן צבי. מקבל קרדיט גדול ממאמנו בית הלחמי

"זה היה ניצחון מרגש", אמר הרכז המוכשר, "מאוד רצינו לנצח, במיוחד אחרי שהמשחק בשבוע שאבר מול אשדוד ברח לנו מהידיים. אנחנו קבוצה שבנויה על אינטנסיביות ולחימה, דברים שלא הראינו בשני המשחקים הראשונים. אנחנו עובדים על זה באימונים וזה מה שמאפיין אותנו.
זהו ניצחון גדול שעוזר לנו לקבל אנרגיות חיוביות אבל לא צריך לצאת מפרופורציות. כבר במשחק הבא יש לנו משחק קשה מול מכבי חיפה, שהפסדנו להם במשחקי ההכנה". לגבי הפרשנים שטענו בקיץ שהוא לא מספיק בשל לליגת העל, הוסיף הרכז: "אני לא מתעסק בפרשנים ובמבקרים. מי שמתעסק בדברים האלה יותר מדי אז בסוף הוא לא ישחק טוב. במשחק מול ירושלים הרגשתי טוב. אריאל מאוד מאמין בי, החברים בקבוצה מאמינים בי ואני מאמין בעצמי. וזה הכי חשוב".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|