גלבוע: "אם לא נביא שוער, מגן ימני וחלוץ-גם מוריניו לא יעזור"   

אחרי 5 משחקים ללא ניצחון והפיטורים של איתן טייב, בגלבוע מבינים שלא רק צריך למצוא מאמן אלא גם לחזק את הקבוצה. זלייט, דיין ואוחיון שוחררו. בנוסף, נעשתה פנייה לאבי דנן (סירב לחזור) וגם נפתח מו"מ עם רפי בוסקילה

שנה חדשה, בעיות ישנות: אחרי ההפסד הביתי האחרון מול מכבי דליה בבית 4:3, שבעקבותיו הגיעו הפיטורים של המאמן איתן טייב שסיים את דרכו בקבוצה לאחר חמישה מחזורים בלבד, באסי גלבוע מבינים שיש להם בעיה רצינית. וזו לא רק בעמדת המאמן, שבינתיים נותרה פנויה, אלא גם בסגל עצמו. בחמשת מחזורי הפתיחה התחלפו שלושה שוערים בין הקורות, דבר די נדיר אפילו בליגות הנמוכות, מה שמלמד בצורה ברורה על החוסר שביעות רצון מהשוערים הקיימים במערכת (שניים מהם כבר עזבו בטונים צורמים).
במקביל, אתמול שוחררו לבקשתם מהקבוצה שלושה קשרים: לי זלייט, אדיר דיין ומוטי אוחיון. מנגד, בקבוצה פנו למספר סוכנים במטרה לחזק את הקבוצה.

לגבי עמדת המאמן עד אחרי המשחק מול איכסל לא יהיה שינוי. כאשר עוזר המאמן אדהם זוהבי יעמוד על הקווים ותוך כדי תנועה ינסו לצרף מאמן. לעמקניוז נודע כי נעשתה פנייה לאבי דנן לחזור, אך זה סירב לחזור. ובנוסף, החל מו"מ עם רפי בוסקילה שפוטר לאחרונה מנצרת עילית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"לספוג 12 גולים בחמישה מחזורים זה אומר דרשני", אומרים גורמים בקבוצה, "לא צריך להיות מבין גדול בכדורגל בכדי להבין שיש לנו בעיות רצינית בסגל. הקבוצה חייבת לצרף שוער, מגן ימני וחלוץ משמעותי – אחרת גם מוריניו לא יוכל להושיע אותנו".

שחקן בקבוצה חושב שהבעיה היא יותר בגישה: "איתן טייב לא היה הבעיה. לדעתי, הבעיה היא יותר בגישה של השחקנים. לא משנה מי יבוא במקומו של איתן, זה הרבה תלוי בשחקנים עצמם. כל עוד השחקנים לא יפנימו שאנחנו קבוצת תחתית ושצריכים לבוא להשיג נקודות בשיניים וגם בדרך הכי מכוערת שאפשר-אנחנו עלולים להיות בבעיה. מתחילת העונה הייתה תחושה שאנחנו קבוצה שיכולה לרוץ בצמרת, וזו הבעיה הכי חמורה שלנו".

לצד הזעזועים בסגל, בתוך כך, בשני המחזורים הקרובים מצפה לאסי גלבוע שני מפגשים סופר קשים. הראשון הוא כבר ביום שישי הקרוב מול הפועל איכסל הלוהטת שמוליכה את הטבלה, ושבוע לאחר מכן מול הפועל בית שאן היומרנית.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|