שלושה תיכונים מעפולה ברשימת התיכונים המצטיינים בישראל

משרד החינוך פרסם את הרשימה הארצית של התיכונים שזכו בתגמול דיפרנציאלי על הצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי וביניהם שלושה תיכונים מעפולה, אורט אורן, אורט אלון ואולפנה צביה
צילום: דוברות העייריה

משרד החינוך פרסם לאחרונה את בתי הספר הזוכים בדירוג הגבוה ביותר מתוך מאות תיכונים ברחבי הארץ. מלבד היוקרה בה זכו שלושת התיכונים ישנה משמעות נוספת והיא שהמורים בבתי הספר יזכו לתגמול כספי בגובה של אלפי שקלים בהתאם לקריטריונים. בהישגים הערכיים-חברתיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה לשנה הקודמת. ברשימה היוקרתית שכללה בתי ספר שעברו את תנאי הסף ונכללו בחישוב לבדיקת הזכאות, נמצאים שלושת התיכונים של העיר עפולה אורט אורן, אורט אלון ואולפנא צביה.
איריס אהרון דוד, ראש מינהל חינוך החדשה של עיריית עפולה אמרה: "אנו גאים בכל מוסדות החינוך שלנו על ההישגים הלימודיים ולא פחות חשוב מכך, ההישגים הערכיים-חברתיים. אני מברכת את המנהלות, את המורים שנותנים את הכל למען הצלחת התלמידים וכמובן את התלמידים עצמם".
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "ברכות לשלושת התיכונים המובילים שלנו, לרשת אורט, משרד החינוך, לצוותי ההנהלה וההוראה וכן לתלמידות ולתלמידים. אנחנו, מצדנו, נמשיך להעניק למערכת החינוך את כל מה שהיא זקוקה לו למען הצלחת התלמידים שלנו. לא פחות ואף יותר חשוב מההישגים הלימודים, זאת העובדה שבתי הספר האלו מובילים בערכים ובגיוס לצה"ל ולשירות הלאומי. אני גאה על כך מאד.

"זה לא בוקר רגיל ולא שנה רגילה"

|

נוף הגליל: 'עיר מדברת שפות' קופצת כיתה

|