ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית: "המטופלים שלנו יודעים שעלינו אפשר לסמוך בשגרה ובחירום"

"אנחנו ממשיכים לעודד את המטופלים לשמור על הבריאות שלהם ולבצע את בדיקות השגרה שלהם", אומר ד"ר דיין
צילום:כללית

מתחילת המלחמה, לצד המענים בתקופה הרגישה, צוותי מחוז צפון בכללית חושבים קדימה, מודעים למצב ביטחוני וערוכים לכל תרחיש. בכללית עדכנו כי במרפאת עמק הירדן הותקן גנרטור.
"צוות המרפאה ערוך למתן מענה בשעת חירום, גם בהעדר גנרטור. במקרה שאין חשמל, צוות המרפאה מונחה לעבור לעבודה ידנית לגביו עברו הדרכה. גנרטור מסייע לנו לתת מענה רציף בבית מרקחת לתרופות שדורשות קירור. חשמל רציף מאפשר לראות את כל התמונה לגבי המטופל שמופיעה במערכת הממוחשבת, ללא צורך לברר עם המטופל אבחנות, רגישויות ותרופות שצורך", מסביר ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית.
ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום: "אני רוצה להודות לד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית, ולכל צוות המרפאה האזורית על העבודה הקשה שלהם עבור תושבות ותושבי העמק בכל יום ובמיוחד בימים אלה בו הם התגייסו למתן מענה גם לאלפי המפונים השונים במרחב במועצה כבר חודשים רבים. חיבור המרפאה לגנרטור ושדרוג הציוד לשעת חירום הם מהלכים חשובים מעין כמוהם, כאלה שמשפרים בצורה ניכרת את ההיערכות של העמק שלנו לתרחישים השונים ומשדרגים את המענה הרפואי – בשגרה ובחירום".
המדינה יכולה בכל רגע להפעיל מרפאות אחודות, המעניקות שירות לכלל קופות החולים. במחוז צפון יש 35 מרפאות אחודות וגם בתרחיש עלטה יהיה מענה.
"מה – 7.10 מחוז צפון נמצא בחזית המלחמה בגבול הצפוני. אנחנו ממשיכים לטפל ולשמור על קשר עם המטופלים אשר פונו. אנחנו ממשיכים לעודד את המטופלים לשמור על הבריאות שלהם ולבצע את בדיקות השגרה שלהם. מטופלי מחוז צפון של הכללית יודעים שעלינו אפשר לסמוך בשגרה ובחירום. הצוותים הרפואיים נותנים ויתנו טיפול מקצועי ומסור. המטופלים שלנו מקבלים שירות רפואי מכל מקום ובכל מצב״ סיכם ד"ר דיין.