נלכדה חוליית חיסול של ארגון פשע ככל הנראה בדרך להתנקשות

החוליה נלכדה לאחר מרדף דרמתי אחר מכוניתם לאחר שהשוטרים ביצעו ירי לעבר גלגלי הרכב. ברשות ארבעת החשודים(19,26,30,38) נתפס קלצ'ניקוב וממצאים נוספים. הרקע ככל הנראה כנקמה על ירי מוקדם יותר השבוע בנצרת. צילום: דוברות המשטרה

מעצר אחד החשודים מחוליית החיסול

חוליית חיסול של ארגון פשע נלכדה אתמול על ידי שוטרי המחוז הצפוני שהיו על פי החשד בדרך לביצוע רצח . החוליה שכללה 4 חשודים, נעצרו ברכב ממוגן ירי ובמקום נתפסו כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב.
כאמור השוטרים שפעלו אתמול לפנות בוקר כנגד ארגוני הפשע לכדו בתום מרדף רכוב ודרמתי שכלל ירי ,חוליה של 4 מתנקשים שתכננה על פי החשד לבצע רצח כנקמה על אירוע ירי מוקדם יותר שהתרחש השבוע בנצרת.

רובה הקלצ'ניקוב ומחסנים שנתפס ברשות החשודים בתום המרדף
רובה הקלצ'ניקוב שנתפס ברשות החשודים בתום המרדף

החשודים שנסעו ברכב ממוגן ירי, לאחר שזוהו על ידי השוטרים, החלו בבריחה בניסיון להימלט מהשוטרים, כאשר תוך כדי המרדף אחר הרכב ביצעו השוטרים ירי לעבר גלגלי הרכב הממוגן עד לעצירתו ומעצר חוליית החיסול שכללה כאמור 4 חשודים בגלאי 19,26,30,38, תושבי אום אל פאחם, גלגוליה ונצרת. החשודים  נעצרו ובסריקות ברכבם נתפסו רובה קלצ'ניקוב.  ממצאים נוספים.
הבוקר הוארך מעצרם של ארבעת החשודים בבית המשפט השלום בנצרת עד לתאריך 07/12/23 בהתאם לבקשת המשטרה.
מפקד מחוז צפון – ניצב שוקי תחאוכה: "אנו רואים שוב, שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות, אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים, היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, שכולל אבדות בנפש. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע.

שני כתבי אישום נוספים ב״פרשת הסוהרות" בכלא גלבוע

|