כמעט סינדרלה: גלבוע/גליל הפסידה למכבי ת"א 77:76 

שמינית גמר הגביע: גלבוע/גליל הייתה במרחק נגיעה מניצחון נוסף מול מכבי ת"א אך ג'ייסון סיגרס (גיבור הניצחון בשבוע שעבר) החמיץ את הזריקה האחרונה וקבוצתו הפסידה 76:77. יחזקאל סקוורר בלט עם 16 נקודות

טעם של פספוס: שישה ימים אחרי הניצחון המדהים מול הצהובים בליגה, הקבוצה האנרגטית של אריאל בית הלחמי הייתה קרובה מאוד להשיג ניצחון נוסף מול מכבי ת"א השבורה, שבימים אלה מצויה באחד המשברים הגדולים בתולדות המועדון. אלא שבסופו של דבר הצהובים, שמחזיקים בתואר מחזיקת הגביע, השיגו ניצחון דחוק בשיניים 77:76, והעפילו לשלב רבע הגמר.

להזכירכם,  רק לפני שישה ימים גלבוע/גליל הדהימה את הצהובים בהיכל עם ניצחון דרמטי 92:91 במסגרת הליגה שהושג עם סל על הבאזר של ג'ייסון סיגרס, שהרגיש אז על גג העולם. הערב, אותו ג'ייסון סיגרס, מול אותה יריבה ובאותו אולם, היה יכול לקנות את עולמו. כאשר הוא קיבל את ההזדמנות להכריע את המשחק בשניות האחרונות, אך הכדור שלו לא נכנס לסל וגלבוע/גליל הפסידה 76:77, והודחה מהגביע עם טעם של החמצה.

קלעו לגלבוע/גליל: סקוורר 16 (3-6 לשלוש), גריפין וסיגרס (4-12 מהשדה, 6-6 מהקו, 5 אסיסטים) 14 כ"א, הולוואי 12 (4 איבודים), קוואלס (2-8 מהשדה) ושוכמן (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 איבודים) 6 כ"א, הובר 5, ביר-כץ 3. כן שותף: בן צבי.

 

 

 

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|