בעלות של כ-12 מיליון: נחנך אולם הספורט בתיכון "העמק המערבי"

בעלות של כ-12 מיליון: נחנך אולם הספורט בתיכון "העמק המערבי"

 

בהפנינג ספורטיבי ומשמח, נחנך השבוע אולם הספורט בבית הספר התיכון "העמק המערבי". אולם הספורט החדש והמשוכלל, נבנה בזמן שיא של מספר חודשים בלבד וכבר בתחילת השנה, החלו התלמידים להשתמש במתקנים החדשים-אולם רחב ידיים, מאובזר וממוזג, נוח ועם חדרי ספח שימושיים.
טקס חנוכת האולם נערך במעמד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, שגזר את הסרט האדום יחד עם מנהלת בית הספר, אילנית ערן ותלמידי מגמת הספורט של בית הספר.
עוד השתתפו בטקס-סגן ראש המועצה-עידו דורי, מנכ"ל המועצה – דן תנחומא, מהנדס המועצה-דובי ויינגרטן,  מנהלת אגף החינוך רחל שחורי, מנהל מחלקת הספורט ארז ביטמן, יו"ר ועד ההורים-אסי מנצור ויו"ר ועד ההורים לשעבר-אבנר כרמון.

ראש מוא"ז עמק יזרעאל בצר חונך את אולם הספורט החדש
ראש מוא"ז עמק יזרעאל בצר חונך את אולם הספורט החדש

מנהלת בית הספר, אילנית ערן, ברכה את התלמידים ואמרה: "בית הספר שלנו מאמין במימוש עצמי וביכולת של כל תלמיד למצוא את מקומו, אין מאושרת ממני לראות אתכם משחקים ונהנים מהאולם החדש והמדהים הזה, המון תודה למועצה ובעיקר לאגף ההנדסה".
ראש המועצה אייל בצר, ברך ואמר: "זהו יום מרגש, אתם מובילים בהמון תחומים בספורט ואני מאחל לכם הנאה רבה מהאולם הנפלא הזה".
אולם הספורט בבית הספר העמק המערבי נבנה בהשקעה של כ-12 מיליון שקלים במימון מפעל הפיס, הטוטו ומשרד השיכון. בקרוב תחל בנייתו של אולם הספורט בהושעיה ולאחר מכן צפויה בניית אולם ספורט גם ביישוב עדי.

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|