״שמענו פיצוץ עז. הכטב״מ נפל 30 מטרים מהמלון שלנו״

יגאל אעידן, מנכ״ל חברת האבטחה מעפולה נפש עם בת זוגו במלון בתל אביב והתעורר לקול נפץ עוצמתי, ״הפיצוץ היה מטורף, התעוררנו בלחץ ובבהלה״.

פגיעת הכטב״מ מתימן במרכז תל אביב הובילה למותו של אזרח. מדובר צה״ל נמסר: ״מבדיקה ראשונית עולה כי הפיצוץ בתל אביב נגרם כתוצאה מנפילה של מטרה אווירית, שלא הפעילה התרעה. הנושא נמצא בתחקור מעמיק. כוחות רבים פועלים כעת במקום. חיל האוויר תגבר את פטרולי המטוסים הפועלים להגנת שמי המדינה.
אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף״.
מי שחווה את האירוע הקשה מקרוב הוא יגאל אעידן, מנכ״ל חברת האבטחה מעפולה ששהה במלון בסמיכות לזירת הפיצוץ של הכטב״מ. ״אני לא נלחץ מהר, אבל הפיצוץ הזה היה אדיר בעוצמתו״, אמר אעידן לעמקניוז: ״לא שמעתי קול נפץ שכזה מעולם. אני ובת זוגי ישנו בחדר במלון והתעוררנו מיד. לא הבנו מה המקור של הפיצוץ, אבל אט אט התגברו הדיווחים והתמונה התבהרה. יצאנו לראות והבנתי שהנפילה הייתה מרחק של כ-30 מטרים מהמלון שלנו בקו אווירי. ראינו את ההרס שזרע הכטב״מ, ממש כמו זירת מלחמה קטנה. לא פשוט בכלל. הגענו לבלות ולחגוג ונשארנו עם המון מחשבות, מה יכול היה לקרות. כואב לי גם על המפונים שלנים במלונות באזור ונאלצו לחוות את הפיצוץ הזה, יחד עם ילדיהם. כמובן שלא נרדמנו אחרי האירוע. כולי תקווה שהביטחון ישוב למדינה שלנו בהקדם האפשרי״.

כביש 90: צעיר נרצח בפיגוע ירי

|