תנו להם בכבוד: הפועל נוף הגליל זכתה באליפות המדינה בטניס שולחן

הקבוצה מנוף הגליל הובילה ברוב שלבי העונה במקום הראשון והעפילה לגמר הפלייאוף, שם פגשה את מכבי דימונה, גברה עליה פעמיים וזכתה בתואר האליפות בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון. אליפות המדינה והגביע הוקדשו לזכרו של הלוחם רועי מלדסי ז"ל, שהיה שחקן בקבוצת הנוער של המועדון
צילום: דוברות המועצה

בפעם השנייה בתולדות המועדון, הפועל נוף הגליל מחזיקה באליפות ישראל בטניס שולחן לעונת 2023/24. הזכייה הראשונה הייתה לפני 12 שנים ומאז הקבוצה שומרת על מקומה בצמרת הטניס שולחן בישראל.
העונה הצליחה הקבוצה, בהובלת יו"ר המועדון, שמעון בוזגן וחברי ההנהלה: יוסי דרוסקין, ישראל ורמוט, מאיר לייזר ואריה ישינסקי, להחזיר עטרה ליושנה.
הקבוצה הובילה ברוב שלבי העונה במקום הראשון והעפילה לגמר הפלייאוף, שם פגשה השבוע את מכבי דימונה, גברה עליה פעמיים וזכתה בתואר האליפות בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון.
במשחק החוץ ניצחה נוף הגליל 0-4 את מכבי דימונה והשלימה את המשימה בבית עם ניצחון 0-4 לעיני קהל רב.
הרכב הפועל נוף הגליל במשחק הגמר כלל את רון דוידוביץ, טל ישראלי ועמית גורן. מי ששדרג את הקבוצה משמעותית הוא הזר מרוסיה ארתיום דוינקוב.
אליפות המדינה והגביע הוקדשו לזכרו של הלוחם רועי מלדסי ז"ל, שהיה שחקן בקבוצת הנוער של נוף הגליל. רגע מרגש היה בפתיחת הפלייאוף כשהנהלת הקבוצה העניקה לאב השכול, יגאל מלדסי חולצה עם תמונתו של בנו רועי בצירוף הקדשה "אנחנו לא שוכחים את רועי ולא נשכח אותו לעולם" .
בסיום נערך טקס חגיגי במעמד יושב ראש איגוד הטניס שולחן בישראל, לירון כרמל, שהעניק לקבוצה את צלחת האליפות. יו"ר הקבוצה, שמעון בוזגן: "הוכחנו שוב שהטניס שולחן הוא ענף הספורט המצליח בנוף הגליל, אנחנו על המפה", אמר.
ראש העיר, רונן פלוט, ברך את הקבוצה על ההישג המדהים :"למרות הקשיים והמצב במדינה, שיחקתם עונה מדהימה והוכחתם שאתם אלופים וראויים להחזיק בגביע המדינה. זהו כבוד גדול והישג ספורטיבי מעורר גאווה" אמר ראש העיר רונן פלוט.
יצוין במשחק גמר גביע המדינה גברה נוף הגליל בתוצאה 1-3 על האלופה הנצחית עירוני גבעתיים, שהשנה איבדה מנכסיה. כוכב המשחק היה השחקן הזר מרוסיה ארתיום דוינקוב.