שרון אברהמי: שנה וחצי בהפועל ת"א זה כמו 10 שנים במועדון אחר" 

המאמן המקומי (גניגר) שפוטר מהפועל ת"א, התפנה לראיון קצר ל'עמקניוז': "הפיטורים הגיעו בעיקר בגלל לחץ האוהדים. הייתה לי תקופה יפה ומאתגרת שם, אבל הסיום היה מאכזב מבחינתי. מאזן מאכזב? היינו עם מאזן זהה להפועל ירושלים"

 

המאמן שרון אברהמי, תושב גניגר (43), שפוטר לפני מספר ימים מתפקידו כמאמן הפועל ת"א לאחר שנה וחצי במועדון האדום, התפנה לראיון קצר ל'עמקניוז'. "אלה היו שנה וחצי מאוד מאתגרות עבורי", הוא אומר בפתיחת הראיון, "הייתה לי תקופה מצוינת שם, רק חבל שהסיום היה מאכזב מבחינתי. מדוע מאכזב? כי בסך הכל היינו במאזן טוב, 6 ניצחונות ו-6 הפסדים ב-12 משחקים. לצורך העניין זה אותו מאזן כמו של הפועל ירושלים. הפיטורים הגיעו בעיקר בגלל לחץ האוהדים מסביב".
עוד הוסיף ואמר המאמן המוכשר לגבי הקדנציה האחרונה שלו במועדון האדום: "התקופה הזו נתנה לי הרבה בתור מאמן ולמדתי גם המון. להיות מאמן שנה וחצי בהפועל ת"א זה בערך כמו 10 שנים במועדונים אחרים. הפועל ת"א זה מועדון גדול שעומד במרכז הבמה. מדובר במועדון עם קהל אוהדים גדול ומשפיע וגם קבוצה שזוכה לסיקור תקשורתי נרחב. ואין ספק שהתפקיד שם דורש התמודדות עם לחץ יום-יומי גדול".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לגבי היעד הבא שלו בקריירה הוסיף אברהמי: "המטרה היא לקבל את האתגר הכי טוב מבחינתי. אני מכוון למשרת אימון בליגת העל אבל אי אפשר לדעת. במקביל הייתי עם נבחרת הנוער 3 שנים ונראה מה יהיה בקיץ".
להזכירכם, אברהמי החליף בעונת 2009/10 את אורי שלף ז"ל כמאמן הפועל אוסישקין והוביל את האדומים לליגה הלאומית אחרי עונה מופלאה, כשגם בעונה שלאחר מכן הוא עמד על הקווים והוביל את הקבוצה לסדרת גמר הפלייאוף.
במקביל, אברהמי אימן במשך-11 שנים את קבוצת הנוער לאומית של עמק יזרעאל, תפקיד שאותו עזב בעונה שעברה כשהוא חזר לקדנציה נוספת בהפועל ת"א, והפעם כעוזרו של עודד קטש. אגב, כבר במחזור הרביעי אברהמי מונה למאמן הראשי לאחר שקטש פוטר במפתיע והצליח לשרוד בתפקיד שנה וחצי. את העונה הזו הוא פתח עם מאזן של 6:6 לאחר 12 מחזורים. כשבארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה רשמה שלושה הפסדים, מה שהוביל ללחץ גדול מצד האוהדים ובסופו של דבר גם גרם לראשי הקבוצה להודיע על פיטוריו של אברהמי, שבינתיים הוחלף ע"י רמי הדר שאימן לאחרונה במכבי ת"א.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|