שנה שלישית ברציפות: מנהל אורט בנוף הגליל נבחר למצטיין הרשת

אילן שמחי, מנהל בית ספר אורט ע"ש יגאל אלון בנוף הגליל, נבחר למנהל מצטיין מטעם רשת אורט. בחירת המנהלים מתבססת על בחינת יכולתם להוביל את התוכנית הפדגוגית והערכית בהצלחה
צילום: דוברות העירייה

מדי שנה, הנהלת רשת אורט ישראל, בוחרת את נבחרת המנהלים המצטיינים באיכות עשייתם הפדגוגית, הערכית, החינוכית והמנהלית. בחירת המנהלים מתבססת על בחינת יכולתם להוביל את התוכנית הפדגוגית והערכית בהצלחה, והכל מתוך שאיפה למצוינות, להשגת יעדי בית הספר תוך שילוב עולם תוכן בעולם של ערכים. לכל אלו, נדרשות יכולות הבאות לידי ביטוי בגמישות מחשבתית, ביוזמה ויצירתיות רבה. אילן שימחי, מנהל תיכון אורט אלון בנוף הגליל נכנס זו שנה שלישית ברציפות לנבחרת המנהלים המצטיינים  "הנהלת רשת אורט ישראל עמדה על הישגיך, איכויות עשייתך במגוון מדדים ותרומתך להשגת היעדים של הרשת וזאת בזכות כישוריך, נאמנותך לשליחות ומסירותך" צוין במכתב  שבישר על בחירתו.
יצוין כי בשלוש השנים האחרונות בית הספר אורט אלון נכלל ברשימת בתי הספר המצטיינים מטעם משרד החינוך בקטגוריה הגבוהה ביותר ושבר השנה את שיא הזכאות לבגרות, מעל 90% . אילן שימחי ביקש להודות לרשת "אורט" מקרב לב על ההערכה וההוקרה. לדבריו, התגמול מבטא עבודה קשה ומסורה של כלל צוות המורים והעובדים בבית הספר ותודתי נתונה להם. אמשיך לעשות ככל יכולתי להצעיד את בית הספר על מוריו ותלמידיו בשותפות ההורים להצלחות נוספות"ראש העיר רונן פלוט :"זכייתו של אילן במנהל מוערך מטעם רשת "אורט" היא המשך ישיר לפרסי החינוך שנוף הגליל זכתה בשנים האחרונות ובראשם פרס החינוך הארצי. נמשיך להשקיע את מירב המשאבים בחינוך ילדינו, זוהי השקעה שמניבה רווחים בלבד לעתיד״.