שחקני נצרת עילית לקחו הפוגה בטורניר חגיגי של "שער שוויון"

טורניר סיום שנת תשע"ז של מחוז עמקים בתכנית החינוכית "שער שוויון" נערך בנצרת עילית. שחקני נרצת עילית וראש העיר רונן פלוט כיבדו את האירוע בנוכחותם. ג'וני טננבוים: "משמח מאוד לסיים שנה מוצלחת באקורד סיום כל כך חגיגי ויפה"

טורניר סיום שנת תשע"ז של מחוז עמקים בתכנית החינוכית "שער שוויון" נערך בתחילת השבוע באצטדיון "גרין" בנצרת עילית. בפעילות המחוז השנה השתתפו קבוצות מבתי ספר יסודיים בנצרת עילית, אכסאל, מגדל העמק, עילוט, בית שאן, נצרת, כפר מנדא, הרדוף ואום אל פאחם.
אורחים מיוחדים בטורניר הסיום היו ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, שהגיע לברך את הילדים המשתתפים, ואיחל להם בהצלחה תוך שהוא מדגיש שהוא מקווה שהקבוצות המקומיות מנצרת עילית יסיימו כמנצחות. פלוט הדגיש בפני השחקנים הצעירים את החשיבות של המשחק ההוגן והמשמעת, לצד השאיפה לניצחון בכל משחק.
בנוסף פקדו את האירוע החגיגי שחקני הקבוצה המקומית הפועל נצרת עילית, שהגיעו לטורניר כשברקע מאבקי ההישרדות של הקבוצה בליגה הלאומית עדיין בשיאם. הקפטן גל ראובן, הבלם ג'ניה ברקמן, רוקאס סטנולביצ'יוס וניקולאס פלצ'וק הגיעו לשחק מעט עם הילדים, הצטלמו איתם ואף נתנו להם טיפים כיצד להפוך לכדורגלנים מקצוענים.
מנהל מחוז עמקים, ג'וני טננבוים, אמר: "משמח מאוד לסיים שנה מוצלחת באקורד סיום כל כך חגיגי ויפה. זו הזדמנות להודות לראש העיר רונן פלוט על שהגיע להפגין תמיכה ולשחקני הפועל נצרת עילית שהתפנו לרגע מהמאבקים ובאו לשמח את ילדי שער שוויון".
"שער שוויון" הוא ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים באזורי הפריפריה החברתית של ישראל. הארגון מפעיל קבוצות בבתי ספר, אשר משלבות אימוני כדורגל וטורנירים חודשיים לצד מרכזי למידה לתגבור לימודי ופעילויות חינוכיות להקניית ערכים.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|