רפי בוסקילה נגד מגדל העמק: "אין לי שום דבר נגדם. להיפך, זה הבית שלי"

אסי גלבוע ורפי בוסקילה יארחו ביום שישי את הפועל מגדל העמק לדרבי אזורי רווי יצרים ופיקנטריה. בוסיקלה: "משחק שיש בו הרבה פיקנטריה. חשוב לנו לייצר רצף חיובי. אני עוד אאמן במגדל העמק".

אסי גלבוע והפועל מגדל העמק יפגשו ביום שישי בתענכים למשחק דרבי אזורי, מפגש שהוא רווי יצרים ופיקנטריה.

מבחינה מקצועית שתי הקבוצות מצויות בנקודה בעייתית מאוד וקשה לנקוט מי באמת פייבוריטית. אסי גלבוע, שחוותה מהפכה רצינית בסגל בתקופה האחרונה, שברה במחזור האחרון בצורת ארוכה עם ניצחון 0:2 מול טירה שהקפיץ אותה מעל הקו האדום, אך באמצע השבוע ספגה הפסד ביתי 2:4 מול איכסל בגביע. מנגד, במגדל העמק מתחילים לראות את סימני לחץ נוכח העובדה שהקבוצה לא ניצחה 5 משחקים רצוף. הפסד נוסף, ברור לאנשי מגדל העמק, עלול להכניס את הקבוצה למשבר רציני.
כאמור, מדובר במפגש שטומן בחובו הרבה מאוד יצרים וגם מנה גדושה של פיקנטריה. במיוחד עבור מאמן אסי גלבוע רפי בוסקילה, שהחל את דרכו כמאמן ראשי במגדל העמק וידע עם הקבוצה שנים יפות. אבל כיום, כך מספרים גורמים שמעורים בשתי הקבוצות, אין בין הצדדים אהבת חינם.
בוסקילה, שלראשונה ישחק נגד מגדל העמק, מקפיד על טון דיפלומטי: "יש הרבה פיקנטריה מסביב. אבל אותנו מעניין לייצר רצף של ניצחונות בכדי לברוח מהתחתית. מגדל העמק? זה הבית שלי, אני עברתי הרבה שנים מדהימות בקבוצה הזו. אני מכבד ואוהב את המקום הזה ומאחל להם בהצלחה אחרי המשחק מולנו. מטען מיוחד? ממש לא. זה הבית שלי ואני מאמין שאני עוד אאמן במגדל העמק".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|