עפולה: יוסי בוכניק מונה למאמן במקומו של רועי פרל  

יוסי בוכניק, שאימן בשנים האחרונות בליגה הארצית, מונה למאמן הפועל עפולה במקומו של רועי פרל, שנפרד מהמועדון אחרי שנתיים בתפקיד. היו"ר יוסי מלכה: "אני מכיר את בוכניק ומאמין ביכולתו להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי"

עידן חדש בהפועל עפולה: יוסי בוכניק מונה למאמנה של עירוני הפועל עפולה לעונה הבאה במקומו של רועי פרל.
אחרי עונה כושלת שבה הקבוצה שיחקה בבית התחתון, בהפועל עפולה החליטו לבצע שינוי בעמדת המאמן, וזאת אחרי שבשנתיים האחרונות רועי פרל את הקבוצה.
בוכניק חוזר לקדנציה שלישית בבירת העמק אחרי שאימן במועדון בליגה הארצית והיה עוזר מאמן בליגת העל. הוא אימן בחמש השנים האחרות בעכו והתמודד איתה על העלייה ללאומית.
למרות שלא אימן בליגה בשנים האחרונות נחשב בוכניק לאיש מקצוע וותיק ומנוסה שאימן בעבר בליגה הלאומית מספר שנים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אני שמח מאד על המינוי", אמר בוכניק לאחר המינוי, "ללא ספק אני מתרגש ומודה על ההזדמנות שקיבלתי מהפועל עפולה. מאמין ומקווה שאפשר לעשות דברים יפים בקטע המקצועי עם הפועל עפולה".
יו"ר המועדון, יוסי מלכה, אמר לאחר החלטת ההנהלה והסיכום עם בוכניק: "אני מכיר את המאמן שנים רבות ומאמין ביכולתו להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי בצמרת הליגה הלאומית, אחרי חוסר המזל שפקד אותנו בעונה האחרונה".
במקביל הודה מלכה לרועי פרל על השנתיים האחרונות בהן אימן את הקבוצה ואמר כי הוא מאמין כי רועי והמועדון ימשיכו לשתף פעולה גם בעתיד.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|