קרב על הפלייאוף: גלבוע/גליל מארחת את מכבי חיפה

גלבוע/גליל המפתיעה תנסה להמשיך את המומנטום החיובי בדרך למקומות 1-8 במשחק ביתי מסקרן הערב (א', 20:40) מול מכבי חיפה, שנמצאת בכושר נהדר עם 6 ניצחונות מ-8 משחקיה האחרונים

משחק קריטי: הפועל גלבוע/גליל תארח הערב בגן נר (20:40) את מכבי חיפה הלוהטת, לקרב חשוב בין שתי קבוצות שנאבקות על מקום בפלייאוף העליון.
גלבוע/גליל מגיעה במומנטום חיובי לאחר ניצחון חוץ מפתיע מול הפועל ירושלים. מרפי הולוואי, שנמצא בכושר פנטסטי, היה נהדר כרגיל עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בעוד ג'ייסון סיגרס קלע 8 מ-18 נקודותיו בשלוש הדקות האחרונות.
מנגד, גם הירוקים מגיעים במצב רוח מרומם אחרי ניצחון ביתי 71:88 ביתי על ראשל"צ. עוז בלייזר קלע 13 מ-23 הנקודות שלו ברבע האחרון והוסיף גם 13 ריבאונדים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשני המפגשים בין הקבוצות העונה ניצחה קבוצת החוץ: גלבוע הרשימה בסיבוב הראשון ברוממה עם 78:83, בהובלת סיגרס שקלע 19 ויחזקאל סקוורר, מייקל קוואלס והולוואי שהוסיפו 16 כ"א. בסיבוב השני ניצחה חיפה 73:94 במשחק בו שלטה כמעט לכל אורכו.
אגב, בשלושת ביקוריה האחרונים של מכבי חיפה בגן נר היא ניצחה בפער דו-ספרתי. כמו כן, במשחק הקודם בין הקבוצות קבעה חיפה שיא מועדון של 16 שלשות ב-59%, בהובלת עמית שמחון שקבר לבדו 7 מ-10 נגד האקסית.
מכבי חיפה היא אחת הקבוצות הכי חמות בליגה בתקופה הזו, עם שישה ניצחונות משמונת משחקיה האחרונים.

הקפטן הצעיר בליגה שוכמן במשחק הקודם נגד חיפה בגן נר. העלה את ממוצעי הקליעה בשלושת המשחקים האחרונים
הקפטן הצעיר בליגה שוכמן במשחק הקודם נגד חיפה בגן נר. העלה את ממוצעי הקליעה בשלושת המשחקים האחרונים

קפטן גלבוע/גליל חואקין שוכמן, הקפטן הכי צעיר בליגה, הפך בחודש האחרון לשחקן משמעותי בגן נר: בכל שלושת הניצחונות האחרונים הוא קלע בדו-ספרתי וסיים עם ממוצעים של 11.7 נקודות, מדד 12.3 ו-2.3 שלשות ב-54% דיוק.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|