קבוצת כללית למען בריאות תושבי מג'דל שמס והסביבה

צוותים מהמרכז לבריאות הנפש 'גהה' נרתמו לסייע לצוותי בריאות הנפש של כללית במג'דל שמס כדי לתת מענה לכל צורך ולמתן כל טיפול רפואי פיזי ונפשי
צילום: כללית

כללית מחוז צפון והמרכז לבריאות הנפש 'גהה', מקבוצת כללית, ממשיכים לתמוך ולסייע רגשית ונפשית, לצד הטיפולים הרפואיים השונים, בתושבי מג'דל שמס.
צוותים מהמרכז לבריאות הנפש 'גהה' נרתמו לסייע לצוותי בריאות הנפש של כללית במג'דל שמס כדי לתת מענה לכל צורך ולמתן כל טיפול רפואי פיזי ונפשי לתושבי מג'דל שמס בעקבות האסון שקרה.
למרפאת מג'דל שמס הגיעו מגהה ד"ר נסרין לובאד, מומחית לפסיכיאטריה של הילדים ומבוגרים; ד"ר ראגב אנדריא, מתמחה בפסיכיאטריה של הילדים; מוחמד אבו מוך – מנהל סיעוד מחלקת נוער סגורה, בעל הכשרת cbt. אלה חברו לצוותי מרפאות כללית בהובלתם של ד"ר אכרם ספדי, מנהל המרפאה של כללית ולד"ר וג'די ספדי, מנהל מרפאת כללית גולן ולד"ר תאמר ספדי, מומחה בפסיכיאטריה, ד"ר רדואן שעאלאן, מומחה בפסיכיאטריה, ג'יהאן, עו"סית רפואית.
"המרכז לבריאות הנפש גהה מגויס עם צוותים מומחים לטראומה לסיוע בכל מקום כולל שדרות, ים המלח וכעת מג'דל שאמס" אומר פרופ' גיל זלצמן, מנהל המרכז לבריאות הנפש גהה "הצוותים שלנו, דוברי השפה הערבית נרתמו מיד לסייע ואנחנו מחויבים לאחינו הדרוזים בכל מקום שיזדקקו לנו".
״כללית מחוז צפון ערוכה לתת טיפול לכל אדם ובכל מקום. אנחנו פועלים על מנת לתת לצוותים המטפלים בשטח את כל הכלים והתמיכה על מנת שיוכלו להעניק סיוע וטיפול בכל צורך למען בריאותם של תושבי מג'דל שמס והסביבה. אני מודה לעובדי גהה ולפרופ' גיל זלצמן על התמיכה והפעילות לסייע לצוותים שלנו בתחום בריאות הנפש במג'דל שמס" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית.

חוזרים לבית הספר: כך תדאגו לתזונה נכונה ואיכותית לילדכם

|