"קבוצתיות והקרבה תמיד ינצחו את הכסף הגדול"

גאווה גדולה בגלבוע/גליל שהשיגה ניצחון רביעי על מכבי ת"א תוך קצת יותר משנה וטיפסה למקום ה-4 בטבלה. בית הלחמי: "אחרי שבועיים פחות טובים, הצגנו את הכדורסל שמאפיין אותנו. הבעלים הציב לנו להיות בפלייאוף העליון-נעשה הכל כדי להיות שם". ביום א' (19:00): חולון מגיעה לגן נר. צילום אלן שיבר

תביאו כל יום את מכבי: מאז החזרה לליגת הבכירה הפועל גלבוע/גליל מסתמנת ככבשה השחורה של מכבי ת"א. הקבוצה מגן נר רשמה במחזור האחרון את ניצחונה הרביעי על הצהובים-והשלישי ברציפות בהיכל מנורה מבטחים-תוך קצת יותר משנה, 91:94 לאחר דרמה גדולה.

• דיאנג'לו הריסון נבחר למצטיין המחזור

איש המשחק של גלבוע היה דיאנג'לו הריסון שקלע 15 מ-34 נקודותיו ברבע האחרון ועזר לקבוצה למחוק פיגור 6 בדקות האחרונות בדרך לעוד ניצחון מפתיע, שממקם את הקבוצה במקום הרביעי.
הריסון קלע 8 מ-11 זריקותיו לשתיים, 3 מ-8 לשלוש ו-9 מ-10 מהקו, הוריד 6 ריבאונדים, מסר 4 אסיסטים מול איבוד בודד וחטף 5 כדורים בדרך למדד 41. בזכות ההופעה המדהימה הגארד נבחר לשחקן המצטיין של המחזור ה-14.

• מס' הופעות בליגה: בית הלחמי טיפס למקום ה- 5

המאמן אריאל בית הלחמי שטיפס למקום החמישי בכל הזמנים במספר ההופעות כמאמן ראשי בליגת ווינר סל (369), אמר לאחר המשחק: ""הפעם שיחקנו הרבה יותר אגרסיבי ובעצם חזרנו לשחק את הכדורסל שמאפיין אותנו. זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו כי הגענו אחרי שני הפסדים. היו לנו שבועיים פחות טובים. למזלי ולשמחתי, ידענו עם הצוות המדהים שלי לטפל בבעיות. ידענו שהם ישחקו חזק למרות העייפות, אבל שיחקנו חכם. עשינו כמה עצירות גדולות בהגנה ואני שמח שהיה לנו את קור הרוח מהקו בסיום. צריכים להיות כנים, תפסנו את מכבי בשבוע עמוס וקשה. הכי חשוב ששימחנו את הקהל".

הסנטר של גלבוע/גליל זאק לידיי שומר על הכדור מפני שחקני ת"א כהן וגול
הסנטר של גלבוע/גליל זאק לידיי שומר על הכדור מפני שחקני ת"א כהן וגול

לגבי הציפיות מהעונה הזו, הוסיף בית הלחמי: "הבעלים של הקבוצה הצהיר בתחילת העונה שאנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון ואנחנו נשתדל לעשות הכל בכדי להיות שם".
גם ראש המועצה, עובד נור, התמלא בגאווה: "לב גדול, קבוצתיות, הקרבה ומסירות- תמיד ינצחו את הכסף הגדול, גם של אריות הליגה. אני מאושר מהניצחון כי הצלחה בעיני היא כשהקבוצה מצליחה תוך כדי שהיא מחוברת לקהילה, מקפידה על ערכים חברתיים חשובים, ומשביחה את השחקנים. זה מוביל למצוינות. זו הרוח שאנו מובילים בשנים האחרונות, וזו הדרך שנמשיך להתוות, וכך נמשיך ליהנות מפירות מוצלחים. ברכות לקבוצה ולכל הצוות שעוטף אותה, וברכות מיוחדת לאוהדים המסורים (2 אוטובוסים יצאו מהגלבוע!), שממשיכים להיות הקהל הטוב בארץ, לקבוצה המרגשת בארץ".

•  ראשון (19:30): חולון מגיעה לגן נר

ביום ראשון הקרוב הקבוצה של בית הלחמי (מקום רביעי) תארח את הפועל חולון (מקום שלישי), שבמחזור האחרון רשמה ניצחון בית שישי ברציפות, 77:91 על בני הרצליה והשתוותה במקום השני לאלופה מירושלים

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

"הבחירה לעבור לשחק בישראל? הבנתי שזה עכשיו או לעולם לא"

|