צפו: פרויקט הסיום המרגש של התלמידים המפונים בביה"ס "גלבוע" – בית אלפא

תלמידי שכבה ו' שמתגוררים ביישובי הגלבוע ומפונים מקיבוצי הצפון- הפיקו יחד עם הבמאי עידו וייס ביצוע מרגש ומצמרר לשיר ל"האמין"
צילום ועריכה: אבישי חנן

תלמידים צעירים שפונו ליישובי הגלבוע מקיבוצים מהצפון בעקבות המלחמה, הפיקו קליפ מרגש ונוגע ללב, במסגרת לימודי התאטרון.
התלמידים שהתגוררו בטרם הפינוי בקיבוצים ראש הנקרה, אילון, לימן, דפנה ושניר וכעת גרים עם בני משפחותיהם ביישובי הגלבוע והעמק, סיימו את לימודיהם בשכבת ו' בבית הספר 'גלבוע' – בית אלפא.
הבמאי עידו וייס שמלמד תיאטרון בבית הספר, במסגרת שנת הסיום של התלמידים בבית הספר היסודי, עבד עמם על הקליפ לשיר "להאמין" של דולי ופן עם עידן רייכל (מילים ולחן: דולי ופן עיבוד והפקה מוסיקלית: דולי ופן ועידן רייכל).
"במסגרת שיעורי תיאטרון שהעברתי לתלמידים, הם ביקשו להפיק וליצור פרויקט סיום ללימודים בבית הספר היסודי", סיפר וייס שהיה גם אמון על מלאכת הבימוי וניהול הפרוייקט, "הם הרגישו שהם קצת 'שקופים' ואיבדו את השנה הכי יפה בחיים שלהם, היו עצובים שאין להם פרויקט סיום כמו לכל מי שמסיים כיתה ו', בטרם יעברו ללימודיהם בחטיבת התיכון. הם היו כל כך מרגשים אז החלטנו להרים את הכפפה ויצא תוצר מרגש שקיבלנו עליו המון פידבקים. הם מוסרים לכל עם ישראל באהבה מסר של אמונה גם בימים מאתגרים – להאמין בלי לדעת…", סיכם וייס.
מי שסייעו ותמכו ביצירת הפרויקט המרגש הם מיקי שומרון – מנהלת ביה"ס שגם יזמה את פתיחת ביה"ס של הילדים המפונים ואירחה אותם בקמפוס מיוחד, ענת רביב – מנהלת קמפוס ברקן, סמדר ורדי – יועצת חינוכית ברקן, אנה אולואה – מחנכת הכיתה וזרי אלבז – מורה ומלווה בכיתה.
"בנובמבר קלטנו ילדים מקסימים למשפחת גלבוע. לא שיערנו את גודל האתגר שעמד לפנינו אבל אני שמחה שצלחנו אותו ושהילדים מסיימים את השנה הזו מחוזקים לעולם, בתחושה שרואים אותם ועוזרים להם להגשים חלום קטן", סיכמה מנהלת בית הספר מיקי שומרון, "שנזכה לבקר אותם בביתם המקסים בצפון".
הקליפ הוקלט באולפני רעש לבן (טכנאי סאונד – איתמר שפרן).
התלמידים והתלמידות שהשתתפו בפרויקט: אילת דויטש, הדסה אוחיון, נגה מרקס, סתיו שני, רז ניזרי, נבו אלמליח, אורי ולטר,
נועם אזולאי ואורי ליזרוביץ.