צמרת הטוטו ומנהלת הליגות לכדורגל ביקרה בנצרת עילית

התוצאות: שוחררו כל החסמים הבירוקראטיים שעיכבו ביצוע עבודות השיפוץ באצטדיון גרין, אושר תקצוב תקני ספורט והשתתפות בפרויקט הבריכה המחוממת, וכן סוכם על הנעת פרויקט שיפוץ המגרש לטובת קבוצות הנוער בעלות של 4.6 מיליון שקלים

לבקשת ראש העיר רונן פלוט ויו"ר קבוצת הפועל נצרת עילית, חבר המועצה רוני ליקוורניק, הגיעה השבוע כל צמרת הטוטו ומנהלת הליגות לכדורגל לישיבת עבודה וסיור בנצרת עילית. הגיעו: מנכ"ל הטוטו, איציק לארי, מנהל מנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל, אורן חסון, המשנה למנכ"ל, ניר ינקלביץ' וסמנכ"ל הכספים, אייל ליפשיץ.
הביקור נפתח בישיבה עבודה בעירייה ומטעמה השתתפו : ראש העיר רונן פלוט, סגנו אלכס גופמן, חבר המועצה רוני ליקוורניק המשמש בתפקיד יו"ר קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית, מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, נציג העירייה רועי כהן ויו"ר מחלקת הילדים והנוער, אלי מיכאלי. ראש העיר פלוט הדגיש את הצורך בהקצאת משאבים כספיים גדולים לטובת שיפוץ מיידי של אצטדיון גרין וביצוע פרויקטים עירוניים בתחום הספורט ובהם שיפוץ הבריכה, הקמת מגרשי ספורט שכונתיים לילדים ולנוער והצבת מתקני ספורט במרחב הציבורי לרווחת התושבים :"אצטדיון גרין מוזנח כבר שנים רבות וחוץ ממילים ומדיבורים, כלום לא קורה. אני מאוד מעריך את ההגעה שלכם לעיר, זו התחלה חדשה של פרק חדש של עשייה ותוצאות בשטח".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנכ"ל הטוטו איציק לארי ציין כי בעצם ההגעה שלהם לעיר יש משום אמירה וכי הכוונה היא לקחת את הספורט בנצרת עילית לידיים ולהשקיע בו את מירב התקציבים בכל התחומים הנדרשים.  לארי ציין את  שיתוף הפעולה ההדוק עם הנהלת הקבוצה והמקצועיות בה היא מתנהלת בראשותם של היו"ר ליקוורניק והמנכ"ל ברעם. "יש כאן צוות מצוין ועכשיו, כשנשחרר את כל החסמים הביורוקראטיים אפשר יהיה לצאת לעבודה מיידית כך שבפתיחית העונה האצטדיון יהיה מוכן והעבודות יושלמו"

בסיום הישיבה יצאו האורחים בליווי ראש העיר והנהלת המועדון לסיור אצטדיון גרין. יו"ר קבוצת הילדים והנוער אלי מיכאל אמר כי הקבוצה זקוקה באופן מיידי לתשתית ראויה ושיפוץ המגרש העליון בגרין שמשמש את הילדים והנוער, קריטי להמשך הפעילות: "יש לנו 300 ילדים בקבוצה וזה לכשלעצמו הישג כי התחלנו עם 170 כשהמצב היה קשה ביותר. הילדים הגיעו כי ההורים הבינו שיש פה צוות מקצועי שאפשר לסמוך עליו אבל אנחנו זקוקים לתשתיות, ראשית על מנת לשמר את הקיים ואחר כך, בהמשך, להגדיל את מספר הילדים בקבוצה" . ראשי הטוטו השיבו בחיוב ובישרו על הנעה מחדש של פרויקט שיפוץ המגרש לילדים ולנוער בתקציב של 4.6 מיליון , רוב הסכום מקרנות הטוטו.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|