פלוט: "נמשיך להשקיע בחינוך, זו ההשקעה הכי טובה לעתיד"

בנוף הגליל פתחו את השנה עם אפס תקלות. "יש לנו מערכת חינוך מצוינת, שמציבה רף גבוה, ובכל שנה מעלה אותו מדרגה נוספת בחתירה למצוינות", אמר ראש העיר
צילום: דוברות העירייה

טקסי קבלת הפנים לתלמידים ולצוותים החינוכיים בנוף גליל התקיימו אמש בהשתתפות נבחרי העיר, שהגיעו לברך את התלמידים הנרגשים בבתי הספר. ראש העיר רונן פלוט ויו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, בירכו בבתי הספר בגין וחב"ד. סגני ראש העיר, אלכס גדלקין ודוד שינאן יחד עם חברי מועצת העיר, מנחם גנדל, ענת טובול, מיכאל חסלר, חיים עמרון ומיכה קופין, ברכו בבתי הספר הנוספים ברחבי העיר: "התרגשנו יחד עם התלמידים, בעיקר עם ילדי כיתה א' שעושים את צעדיהם הראשונים בבית הספר" סיפר חבר מועצת העיר, מיכאל חסלר.
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ליווה את ראש העיר, רונן פלוט בסיורו בבתי הספר ובגני הילדים "באתי לברך את כל הילדות והילדים המתוקים בנוף הגליל ולאחל שנה טובה, בטוחה ומוצלחת" אמר יו"ר הכנסת וציין כי למרות היום הכואב, החליט להיות עם ילדי נוף הגליל ביומם הראשון בשנת הלימודים.
הביקור החל בשעה 09:00 בבוקר בבי"ס בגין בהנהלתה של חוה אבוקרט. יו"ר הכנסת וראש העיר נכנסו לכיתה א' וברכו את התלמידים הנרגשים. בהמשך השתתפו בטקס מיוחד שארגנה מנהלת בית הספר, חוה אבוקרט, להנצחתו של גיבור ישראל אליה סנקין הי"ד, בוגר בית הספר שנפל בקרבות בעזה. רב העיר ישעיהו הרצל תקע בשופר וביחד עם משפחת סנקין ותלמידי כיתה א' הופרחו בלונים צהובים ונישאה תפילה לחזרתם של החטופים.
המשך הסיור התקיים בגן הילדים 'שושנים', שם פגשו יו"ר הכנסת וראש העיר את ילדי הגן והצטרפו אליהם לריקוד מעגלים לצלילי השיר 'עם ישראל חי'.
הסיור הסתיים בבית הספר חב"ד בנים שם נחנך בטקס חגיגי אולם ספורט חדש ומפואר שהוקם על יד העירייה לרווחת התלמידים.
ראש העיר הודה ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה על ביקורו בעיר, לסגניו ולחברי מועצה העיר על הסיור במוסדות החינוך ולכל השותפים בהכנות הקדחתניות לפתיחת שנה"ל: עובדי מנהל החינוך בראשות מינה קליין, סגנה, אמיר חנוך, מנהל האגף החינוך הדתי חרדי, ניר חבושה, מנהלת מחלקת הגנים, עינב סויסה, מנכ"ל העירייה, עפר בן אליעזר, מנהל ההנדסה בהובלת מהנדסת העיר, אתי בוצין, גזבר העירייה, בני קונפורטי וכל הצוותים התפעוליים ואנשי החינוך שעמלו על פתיחת השנה. "יש לנו מערכת חינוך מצוינת, שמציבה רף גבוה, ובכל שנה מעלה אותו מדרגה נוספת בחתירה למצוינות, נמשיך להשקיע בחינוך, זאת ההשקעה הכי טובה לעתיד", אמר ראש העיר, רונן פלוט.