פותחים שנה: חוגים וקורסים מרתקים בשחקים עפולה

ברשת המתנסים שחקים בעפולה מציגים רשימה מגוונת ונרחבת של חוגים מרתקים – ולכם נותר רק לבחור מה הכי מתאים עבור ילדכם. צירפנו לכם 3 אופציות מסקרנות: חוג בלט, עיסת נייר וקורס 'על חלל'. תהנו
צילום: רשת שחקים

כמדי שנה, פתחו ברשת המתנסים שחקים בעפולה את רשימת החוגים והקורסים עבור ילדי הקהילות השונות בבירת העמק. המטרות הן להעשיר את הילדים, לחשוף אותם לעולמות תוכן חדשים ומלהיבים
לאפשר לכל אחד ואחת למצוא את התשוקה שלהם, לחוות חוויות חדשות ולבנות קשרים חברתיים חשובים.
מוזיקה, אמנות, ספורט, יצירה – הם רק חלק מהחוגים ברשת – שמציעה מגוון רחב של פעילויות שמתאימות לכל גיל ולכל תחום עניין.
אנחנו חושפים אתכם לשני חוגים וקורס אחד מעניין במיוחד.
בחוג הבלט בשחקים תוכלו למצוא מגוון רחב של שיעורים בסגנונות ריקוד שונים, המתאימים לכל הגילאים והרמות. השיעורים מועברים על ידי צוות מורים מקצועי שמעניק לכל תלמיד ותלמידה יחס אישי ותשומת לב. השתתפות בחוג מאפשרת לילדיכם הזדמנות לגלות את עולם המחול, לפתח מיומנויות גופניות, לשפר את הביטחון העצמי ולהנות מכל רגע.
אופציה נוספת הוא חוג עיסת הנייר, שבמסגרתו מתכנסים המשתתפים לזמן איכות חוויתי ומעשיר עם הילדים, כזה המעורר את עולמות הדמיון וההשראה וחדוות היצירה.
ויש גם את קורס החלל שכולל 10 מפגשים חווייתיים על מערכת השמש, שבילים בחלל, אנרגיה סולארית ועוד. כל מפגש יוצרים מוצר מדליק ולומדים על הכוכבים, הירח, ותחנות חלל. הקורס מועבר על ידי צוות מקצועי שלו Space Valley מתאים לילדי גן ולכיתות א'-ג'.

מרצים ומרצות מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל סיימו קורס הכשרת מרצים

|