ערב מחזות זמר: אירוע שנתי לסיכום פעילות מרכז המוזיקה של בית האמנויות עמק יזרעאל

המופע שם במרכז את המוזיקה של מחזות הזמר והסרטים המוזיקליים: החל מ"זרעים של מסטיק" ועד "לשבור את הקרח", לצד שיתופי פעולה של מורים, מורות והרכבים שצורפו במיוחד לערב זה
צילום: שאול רחמים

ערב סיכום פעילות מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל התקיים במהלך השבוע החולף.
באירוע לקחו חלק הרכבים רבים ומגוונים הפועלים במרכז המוזיקה: החל מהמקהלה הצעירה בניצוחה של הדס שטורמן, דרך הרכב כלי קשת בניצוחה של נעה אליעזר שלף ועד הרכבי מגמת המוזיקה והג'ז של הבוגרים והבוגרות בהדרכת אופיר טל ורון קליין, בנוסף להרכבים רבים אחרים.
המופע שם במרכז את המוזיקה של מחזות הזמר והסרטים המוזיקליים: החל מ"זרעים של מסטיק" ועד "לשבור את הקרח", לצד שיתופי פעולה של מורים, מורות והרכבים שצורפו במיוחד לערב זה.
יריב דומני – מנהל מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל, ביקש להודות לכל העושות והעושים במלאכה: "תודה לעידו וייניש, המנהל המוזיקלי של המופע – ובנוסף, מורה במגמה ומדריך הרכבים, לרותי ברג ולכל הצוות המקצועי הנפלא, על עשייה מוזיקלית מגוונת ונפלאה לאורך כל השנה."
שלומית שיחור רייכמן – ראשת המועצה האזורית עמק יזרעאל: "מרכז המוזיקה של המועצה, הפועל באמצעות בית האמנויות, מספק חינוך מוסיקלי איכותי החל מילדות וילדי העמק ועד בוגרות ובוגרים. בימים אלה המוזיקה מהווה מקור נחמה לכולנו, נאחל שרק תמשיכו לנגן וליצור וכמובן, לחזרתם של כל החטופות והחטופים שלנו מהשבי הביתה במהרה!".

בגלל המוזיקה: ההרכב המנצח של עפולה

|

"צמבוז בחדר האוכל" – היוזמה שצמצמה בזבוז מזון בניר העמק וזכתה בתחרות חינוכית

|