עפולה: תלמידי חוג התאטרון בשחקים העלו את ההצגה "נעלמים"

תלמידי חוג התאטרון של רשת 'שחקים' בהובלתו של השחקן אמנון וולף העלו על הבמה הצגה שעוסקת בנושא המרכזי של מינהל החינוך העירוני לשנת 2024 "בונים יחד מחדש" המבקשת למזער את תופעות החרמות והשיימינג
צילום: שחקים

לפני כשנתיים יצא לדרך חוג ללימודי תאטרון במתנ"ס בית אשכול מרשת 'שחקים' מבית הרשת הארצית 'סטודיו במה' בהדרכת שחקן התאטרון והטלוויזיה אמנון וולף.
קבוצת הנוער עלתה על במת האולם במתנ"ס, כחלק מסיום שנת הפעילות, את ההצגה "נעלמים". ההצגה, באורך מלא, הוצגה בפני עשרות אנשים בקהל שכללו בני משפחה וחברים של השחקנים ועלילתה עסקה בין היתר בנושאים שנמצאים בראש סדר היום של מינהל החינוך העירוני לשנת 2024 שמוביל תכנית חינוכית-טיפולית תחת השם "בונים יחד מחדש" ועוסקת בתופעות השיימינג והחרמות.
שרון פרי, מנהלת "בית לגדול טוב" בשחקים שמלווה את החוג ציינה כי השחקנים שמשתתפים בחוג מזה כשנתיים, בליווי מקצועי של וולף, ערכו במרוצת החודשים האחרונים חזרות רבות להצגה ולטקסטים, בכדי להציג בצורה המיטבית והאותנטית ביותר.
"ההצגה נכתבה באופן מיוחד עבור הקבוצה", הוסיפה פרי ואמרה, "אמנון עבד עם השחקנים בחודשים האחרונים באינטנסיביות בחזרות לקראת ההצגה. הוא סיפר ושיתף על החוויה המיוחדת ועל ההשקעה והרצינות של המשתתפים. בסופו של תהליך ההצגה שעלתה על הבמה שלנו הייתה מלוטשת, מקצועית ומעוררת רגשות ומחשבות". יש לציין כי גם קבוצות הגיל האחרות בחוג לתאטרון קיימו אירועי סיום לעיני קהל וכללו סצנות אלתור שונות משעשעות שזכו לתשואות הקהל.