עפולה: שת״פ של סופרבוס, העירייה והמשטרה נגד השחתת רכוש ע״י בני נוער

יוזמה זו הביאה לירידה במקרי הוונדליזם ולשיפור בתחושת הביטחון של תושבי עפולה ומשתמשי הדרך בעיר
צילום: סופרבוס

במהלך החופש הגדול חלה תופעה מדאיגה של בני נוער המשחיתים רכוש ציבורי ופרטי בעפולה. זאת, לצד נהיגה פרועה ומסוכנת של בני נוער בקורקינטים ובאופניים חשמליים בכבישי העיר, תוך סיכון הולכי הרגל והנוסעים בכבישים. התנהגות פרועה זו גרמה לנזקים משמעותיים לאוטובוסים ולרכוש ציבורי נוסף, וכן לסיכון משתמשי הדרך במהלך שעות הלילה.
במטרה למגר את התופעה ולהבטיח את ביטחונם של הנוסעים באוטובוסים ושל כלל משתמשי הדרך, יזמו חברת סופרבוס, עיריית עפולה ומשטרת עפולה, שיתוף פעולה עם קצין השיטור העירוני, מבצע אכיפה אינטנסיבי נרחב
הכולל אכיפה סמויה וגלויה באזורים בהם נצפו הנערים.
פעולות האכיפה נשאו פרי והובילו למספר מעצרים ולהחרמת כלי תחבורה,כגון אופניים וקורקינטים חשמליים שבהם נעשה שימוש בלתי חוקי. עד כה ניכר, כי יוזמה זו הביאה לירידה במקרי הוונדליזם ולשיפור בתחושת הביטחון של תושבי עפולה ומשתמשי הדרך בעיר.
מסופרבוס נמסר בתגובה : "סופרבוס מגנה בתוקף כל מעשה ונדליזםוסיכון חיי אדם במזיד. אנו מבקשים להודות לעיריית עפולה ולמשטרת עפולה על שיתוף הפעולה המהיר והיעיל, אשר הביא לצמצום משמעותי במקרי הוונדליזם תוך זמן קצר. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח את שלומם של הנוסעים ומשתמשי הדרך".