עפולה: מערכת חדשה תחדש אוטומטית את כל תווי החנייה העירוניים

בעקבות פניות רבות של תושבים ששוכחים לחדש את תו החנייה עם פקיעתו, מטמיעה העירייה בימים אלה מערכת חדשה שתשלח התראה ותחדש את כל תווי החנייה העירוניים באופן אוטומטי בכל תחילת שנה קלנדרית (החל מחודש ינואר הקרוב)

עיריית עפולה משדרגת את תו החנייה העירוני. כזכור, לפני 4 שנים השיקה עיריית עפולה תו חנייה עירוני בעלות של 30 שקלים בלבד לשנה וכן תו חנייה שנתי לאזרח הוותיק – ללא עלות. בימים אלה משיקה העירייה מערכת חדשה שתשלח התראה ותחדש את כל תווי החנייה העירוניים באופן אוטומטי בכל תחילת שנה קלנדרית, כלומר מיומה הראשון של השנה האזרחית ועד יומה האחרון, כך באופן גורף לכל תושבי העיר שהפיקו תו חנייה עירוני לרכבם. החידוש מגיע לאחר שתושבים רבים ציינו שהם שוכחים לחדש את תו החנייה וביקשו שהעירייה תתריע בפניהם טרם פקיעת תוקף התו השנתי ולכן רכשה העירייה את המערכת החדשה כדי לסייע לתושבים ולחדש את התו מיד עם פקיעתו.
כדי לאתחל את המערכת קוראת עיריית עפולה לכל המנויים ליצור קשר עם רשות החנייה ולחדש החל מה1.9 הקרוב ולחדש את תו החנייה שלהם בעלות של 30 שקלים בלבד עד לתאריך 31.12.25. אזרחים וותיקים נדרשים לחדש אף הם את התו החינמי עד ל1.9 והוא יהיה תקף למשך שלוש שנים ויחודש אוטומטית בסיום כל שנה (31.12). בעירייה מודעים לכך שישנם מנויים שחידשו תו חנייה בחודשים האחרונים ולכן החליטו להעניק באופן גורף החל מה-1.9 תו חנייה שנתי עד לסיום שנת 2025.
ברשות החנייה הוסיפו וציינו כי במידה ובעל תו חנייה שנתי מוכר את רכבו או רוכש רכב חדש –באחריותו לעדכן את רשות החנייה בדבר השינוי כדי לבטל את תו החנייה או להנפיק תו חנייה לרכב החדש.