עפולה: זרק פסולת בניין באמצע הרחוב ונקנס בחומרה

אגף הפיקוח של עיריית עפולה מגביר בימים אלה אכיפה כלפיי משליכי פסולת בניין ואחרת ברחבי העיר. קבלן מראשל"צ שנתפס נקנס ב-3,000 שקלים וחויב לנקות את הלכלוך שזרק. מנהל הפיקוח יהודה כהן: "נגלה אפס סבלנות"
צילום: דוברות העירייה

עיריית עפולה יוצאת בימים אלה למבצע אכיפה מוגבר כנגד משליכי פסולת מסוגים שונים וגרוטאות ברחבי העיר. מנהל הפיקוח העירוני יהודה כהן אמר כי למרות התחכום של משליכי הפסולת שעושים זאת במקומות מוסתרים ובשעות החשכה כדי לחמוק מקנסות ועונשים, הצליחו פקחי העירייה לשים ידם על חלק מהעבריינים ולחלק בימים האחרונים דוחות וקנסות. הגדיל לעשות קבלן שיפוצים מראשל"צ שנתפס זורק פסולת בניין, לא פחות ולא יותר, באמצע היום ברחוב שפירא במרכז העיר.
ולא די בכך. כאשר פקח עירייה שפנה אליו ואסר עליו לזרוק את הזבל, המשיך הקבלן לזרוק את הפסולת מול פניו של הפקח עד אשר השליך את כל הפסולת שהייתה ברשותו ונסע מהמקום. פקח העירייה תיעד את המקרה לכל אורכו והעביר את החומרים לשיטור העירוני ול"משטרה הירוקה" שהוציאו לקבלן דוח בסך 3,000 שקל וצו פינוי מידי לאיסוף כל הפסולת ולא – רכבו ייתפס עד לסיום האירוע.
מנהל הפיקוח יהודה כהן, אמר לאחר האירוע: "כדאי שהציבור יידע שהגברנו אכיפה בנושא השלכת הפוסלת ברחבי העיר ונגלה אפס סבלנות למשליכי פסולת מכל סוג שהוא שלא במקום מותר. פקחי עיריית עפולה נמצאים בשטח ומקיימים שיתוף פעולה מלא והדוק עם משטרת ישראל והמשטרה הירוקה כדי למזער ואף למגר את התופעה שפוגת בסביבה ובאיכות החיים של כולנו".

נס: רועי בן ה-8 מעפולה ניצל מטביעה בזכות רופא ואחות ששהו בבריכה

|

עפולה: מערכת חדשה תחדש אוטומטית את כל תווי החנייה העירוניים

|