עפולה: היוזמה המרגשת של תלמידי בית ספר 'מעיין' לטובת החטופים

בית ספר מעיין לתלמידי תקשורת (על הרצף האוטיסטי) לקחו חלק במאמץ הלאומי להשבת החטופים הביתה כאשר הקימו דוכן לממכר עציצים שכל הכנסותיו הוקדשו למאבק
צילום: בית ספר מעיין

היוזמה המרגשת של תלמידי בית ספר "מעיין": לפני כשנה נפתח בעפולה בית ספר חדש ומודרני לתקשורת שיהווה בית חם עבור תלמידים על הרצף האוטיסטי. בימים האחרונים קיימו בבית הספר אירוע חגיגי לכבוד בוא האביב שכלל הופעת זמר אורח, הפנינג מתנפחים ודוכני מתוקים לתלמידים. אבל את תשומת הלב גנב דווקא דוכן קטן וצבעוני שניצב בכניסה למבנה בית הספר ועליו הוצבו עציצי פרחים מקושטים בפרפרים ומוביילים צהובים.
מטרת הדוכן גיוס כספים לטובת מטה המאבק להשבת החטופים שנמצאים בעזה כבר למעלה מ-200 ימים מאז אותה שבת בשביעי לאוקטובר. הדוכן המרגש זכה להצלחה ובסיומו של ההפנינג הצליחו תלמידי ביה”ס לגייס סכום מכובד של 700 ש”ח ממכירות המוצרים. מבית הספר ביקשו להודות לתלמידים המיזם המרגש וכן לכל התורמים שהתגייסו למיזם וביניהם "משתלת שבילי", "המשתלה של יעל" מבית שאן וכן חנות "שושנת העמקים"- עפולה על תרומת העציצים והפרחים. כמו כן ביקשו להודות לכל הקונים, וצוות בית הספר שבזכותם תלמידי ביה”ס מעיין יכולים להעניק עוד קצת כוח למאבק להחזרתם של כל החטופים והחטופות הביתה בריאים ושלמים.

נוטעים את המחר בעמק

|