עפולה: גן "שלי דדון" ישודרג בעלות של כמיליון שקלים

5 שנים לאחר שנחנך ונקרא על שמה של הנערה "שלי דדון" ז"ל, תשדרג עיריית עפולה את הגן האהוב. השדרוג יכלול החלפת דשא סינטטי וריצפת בטיחות, מתחם מתקני כושר והחלפת מתקני השעשועים לחדשים
צילום: דוברות העירייה

בשעה טובה ישודרג בקרוב גן "שלי דדון" ברחוב קירשטיין במרכז העיר. גן "שלי דדון" שנחשב לאחד מהגנים האהובים ביותר ונמצא מדי יום בתפוסה מירבית, נחנך לפני 5 שנים בטקס מרגש בהשתתפות ראש העיר, סגנים וחברי מועצה וכמובן בני משפחת דדון במהלכו נחנכו מתקני שעשועים חדשים וגלעד לזכרה של שלי ז"ל שנרצחה לפני כעשור על ידי בן עוולה שהייתה בדרכה לראיון עבודה במגדל העמק. בת 19 במותה.
בשלוש השנים האחרונות העירייה הקימה ושדרגה גני שעשועים רבים ברחבי העיר וכעת הגיע תורו של גן שלי דדון. שדרוג הגן אותו תבצע החברה הזוכה 'פיקסאפ' יכלול את החלפת כל משטחי הבטיחות והדשא הסינטטי לחדשים. כמו כן יוחלפו מתקני השעשועים ויותקנו חדשים וביניהם מתקן מגלשות ענק, נדנדות משולבות להורים ופעוטות, קן לציפור, בקתת הפלאות (נגיש לבעלי מוגבלות), כדור בדולח מסתובב, סביבון עמידה, איגלו טיפוס לפעוטות, משפך חבלים, קפיץ סוס וכן מתחם של שבעה מתקני כושר. בנוסף תשדרג העירייה את ההצללה והתאורה במידת הצורך. העלות הכללית של השדרוג יעמוד על כמיליון שקלים ועתיד להתחיל בחודש הקרוב.
חשוב לציין כי כלל משטחי הבטיחות והמתקנים עומדים בכל כללי הבטיחות ותו התקן הנדרש. בעיריית עפולה הוסיפו וציינו כי כי מתחילת השנה הושקעו כ-900 אלף שקלים בשדרוגים של פערי בטיחות בגני המשחקים ברחבי העיר וכיום כלל גני השעשועים בעיר עומדים בתו התקן הנדרש.