עפולה: אחרי ההפסד אמש – מגבים את ניסן יחזקאל

אחרי ההפסד 0:1 לבני לוד וכשהקבוצה מגרדת את הקו האדום, נראה כי גורמים בהנהלת הפועל עפולה איבדו את הסבלנות כלפי המאמן ניסן יחזקאל ומצפים שיתפטר מיוזמתו. מאידך, בישיבת ההנהלה שהתקיימה הבוקר, הוחלט לגבות את המאמן, למרות פתיחת העונה המזעזעת של הקבוצה

הפועל עפולה בדרך לזעזוע רציני? אחרי ההפסד הביתי 0:1 לבני לוד, אוהדי הפועל עפולה קראו למאמן ניסן יחזקאל לעזוב את תפקידו. במקביל, נראה כי גם גורמים מסויימם בהנהלת המועדון איבדו את הסבלנות ומצפים שהמאמן ניסן יחזקאל יתפטר מיוזמתו ובסיום המשחק אמש אף הגדילו ואמרו ל-עמקניוז: "ניסן קיבל יותר מדי קרדיט והוא נכשל. אנחנו מצפים ממנו שישים את המפתחות ויתפטר", אמר גורם בהנהלת עפולה. גם הנשיא ששי יעקב, שנראה מאוד מאוכזב בסיום המשחק, רמז על זעזוע אפשרי: "תוך 24 שעות נקבל החלטות".

• הבוקר שאחרי: ישיבה בהולה, אין שינויים, מקווים לנס בינואר

הבוקר, התכנסה הנהלת המועדון יחד עם המאמן, ניסן יחזקאל, לישיבה בהולה על מצבה של הקבוצה ועל הדרכים לצאת מהמשבר. למרות האכזבה העמוקה מהמאמן והרצון של חלק מחברי ההנהלה לראות אותו מתפטר מיוזמתו, בסיום הישיבה הוציאה הנהלת הקבוצה את ההודעה הבאה: "הנהלת הפועל עפולה נפגשה הבוקר עם המאמן ניסן יחזקאל וניתחה עימו את תוצאות המשחקים האחרונים. אחרי שיחה מעמיקה ועניינית ההנהלה הודיעה למאמן כי היא סומכת עליו ועל השחקנים כי ידעו להוציא את הקבוצה לדרך חדשה וטובה. חשוב להוסיף כי לקראת פתיחת חלון העברות בינואר תתכנס ההנהלה שוב על מנת לערוך שינויים כאלה ואחרים שיתאימו לציפיות של ההנהלה. בהזדמנות זו הנהלת הקבוצה הצוות המקצועי והשחקנים קוראים לאוהדים לתת כתף ולתמוך בקבוצה ולהגיע לעודד במשחק החוץ נגד מכבי קרית גת ביום שישי", לשון ההודעה.

דויד סולארי כובש אבל באופסייד. לפחות קיבלו האוהדים שלוש שניות של שמחה
דויד סולארי כובש אבל באופסייד. לפחות קיבלו האוהדים שלוש שניות של שמחה

בשבוע הבא יוצאת עפולה למשחק חשוב מול עירוני קרית גת החלשה, שגם מאיישת את המקום האחרון בטבלה, למשחק שאם היו צריכים להמר עליו בתחילת השנה – אין ספק שקבוצתו של ניסן יחזקאל הייתה זוכה למירב ההימורים על הקבוצה המנצחת. היום, אחרי 11 מחזורים מפתיחת הליגה, מתפללים בבירת העמק לעבור את המשחק בקרית גת בשלום ואולי לצאת לדרך חדשה, כי בליגה הלאומית, כמו שהתרגלנו בשנים האחרונות, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|