עמק יזרעאל: הצצה למרכז המחול בבית האמנויות

מרכז המחול בבית האמנויות והחינוך עמק יזרעאל פותח דלתותיו בפני ההורים. בית האמנויות עמק יזרעאל

לאחרונה, מרכז המחול של בית האמנויות עמק יזרעאל פתח דלתותיו בפני ההורים של התלמידות והתלמידים, כדי שיקבלו הצצה לפעילות המתקיימת במרכז המחול, יחוו ויראו במו עיניהם מה עושים ילדיהם במשך שעות רבות במרכז. ההורים צפו בשיעורי מחול שונים ונחשפו לרגעים משמעותיים שילידיהם עוברים – הן מבחינה חינוכית והן מבחינה מקצועית.
בשבועיים האחרונים, ביקרו במרכז המחול יותר מ- 500 הורים ובני משפחה, שבאו להתרשם מהפעילות המתקיימת במרכז המחול, הגדול ביותר בצפון והרביעי בגודלו בארץ! המבקרות והמבקרים ראו מקרוב עד כמה חינוך באמצעות מחול הנו משמעותי ומיטיב עם הרקדניות והרקדנים.
גבי צפניה, מנהל מרכז המחול: "תלמידות ותלמידי מגמת המחול לומדים כיצד להתבונן פנימה ולחשוף את האמת הפנימית אל החוץ באמצעות הריקוד, להיות חשופים לביקורת ושיפוט, ובכל זאת להמשיך ליצור. כל זאת, תוך השקעה מתמדת של שעות ארוכות בסטודיו שלנו, במקצועיות מעוררת השראה. אני שמח על היכולת לחשוף חלק מהעבודה הזו בפני הוריהם, על מנת שיראו מקרוב כיצד ההשקעה בילדיהם באה לידי ביטוי".
|לאה זית, מנהלת בית האמנויות, אמרה: "מסלול המחול דורש מאמץ פיזי, מנטלי והשקעה גדולה של זמן. התלמידות והתלמידים מגיעים מכל רחבי העמק, רוקדים 20 שעות בשבוע בסטודיו בית האמנויות, וחלקם אף 'מבלים' לא פחות שעות בנסיעות. מגמת המחול של בית האמנויות היא מהגדולות והטובות בארץ, ושמה הולך לפניה. תודה לתלמידי המגמה על האיכות שהם מביאים עמם, ולהוריהם על התמיכה האין סופית. תודה לגבי צפניה, מנהל מרכז המחול ולכל צוות בית האמנויות על הפעילות המרשימה של מגמת המחול".
אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, סיכם: " הכלים שהתלמידות והתלמידים רוכשים כעת במסגרת לימודי הריקוד, עשויים לשמשם לטובה גם בעתיד. העבודה במרכז המחול מעידה על ההשקעה הרבה, ההתמדה, ההתמודדות והיכולת להתעלות על קושי וליצור בלהט. המשיכו כך!
תודה לתלמידות ותלמידי המגמה, להורים התומכים ולצוות הנפלא של בית האמנויות. יישר כוח!"