סיפור מתוק: הקונדיטורית אור שפיץ מגיעה לעפולה

תפתחו יומנים: הקונדיטורית המצליחה, אושיית הרשת מגיעה עם הפודטראק שלה לפארק העירוני בעפולה – שם תציע ממיטב המנות, עוגות, עוגיות ומאפים מיוחדים שטרם נראו בארץ

החל מיום חמישי הקרוב יהפוך הפארק העירוני בעפולה מתוק במיוחד: הקונדיטורית ואושיית הרשת אור שפיץ, שפרצה לתודעה בתכנית הקינוחים והאפייה המצליחה "בייק-אוף ישראל" שהייתה רק בת 18. מן הרגע הראשון כבשו הקינוחים שלה את הקהל, את לב השופטים, ומהר מאוד היא הפכה לאחת הדמויות הוורודות והמשמחות ביותר בישראל, כשכל כולה סוכר.
הפודטראק של מלכת הקינוחים של ישראל, משאית ורודה מקושטת באינספור פרחים, תפתח את החלון בפארק העירוני בעפולה ותציע את קינוחיה שהפכו לשם דבר בתל אביב ותורים ארוכים של אנשים עומדים בתורים ארוכים עבורם, הפך כבר לתופעה מוכרת.
מטעמה של אור שפיץ שביקרה השבוע בפארק העירוני ונפגשה עם הנהלת הפארק נמסר שהפודטראק הוצב כבר בכניסה למתחם הילדים (מתקני המשחקים) שם יוכלו תושבי עפולה לקחת חלק בחוויה ורודה לכל המשפחה החל מיום חמישי הקרוב. "אחרי שביקרנו גם בחיפה היה לי סופר חשוב להישאר בצפון ולשמח את התושבים" אמרה שפיץ בסרטון שפרסמה ברשתות והוסיפה: "איזה כיף שעיריית עפולה קיבלה אותנו בזרועות פתוחות, אני מצפה לראות את כולכם החל מיום חמישי הקרוב".

"עכשיו אני נקייה מסרטן"

|