'סטאר שאן' זכו באליפות ליגה 'מאמאנט' בכדורשת

לראשונה נערך טורניר הגמר של ליגת 'מאמאנט' בבית שאן בסיוע מחלקת הספורט והמתנ"ס של עיריית בית שאן. 'סטאר בית שאן' גברה על יריבתה העירונית 'ספייס שאן' בגמר הגדול בשתי מערכות. הקפטנית רוחה לוי: "הכדורשת הוא לא רק ספורט, אלא רשת חברתית שתומכת בכולן"

מאות צופים וצופות הגיעו לבית שאן לטורניר הגמר שנערך השבוע באולם הספורט בבית הספר 'קשת יונתן'. הטורניר של ליגת 'מאמאנט' עמק המעיינות הגיע לשיאו כאשר קבוצת 'סטאר שאן' זכו באליפות עם ניצחון מוחץ בגמר, למקום השלישי אחרי 'ספייס שאן' הגיעה קבוצת Crush מחמדיה לאחר קרב צמוד על בנות קאצ'קס.
ליגת 'מאמאנט' מהווה את פרויקט האימהות הספורטיבי- חברתי הגדול בישראל והיא מונה אלפי נשים בכל רחבי הארץ. הליגה הוקמה בשנת 2005 וקבוצות מאמאנט משלבות פעילות ספורטיבית וכושר גופני, דוגמא אישית, חינוך לספורט, היכרות, מפגש חברתי וגאוות יחידה. כמו כן, הליגה מהווה תשתית ועתודה של ילדים למשחק הכדורעף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


משחק הכדורשת הוא משחק ספורטיבי קבוצתי, המשלב חוכמת משחק, עבודת צוות, פעילות וכושר גופני ללא צורך בידע מוקדם.
המשחק מבוסס על חוקי הכדורעף ומתקיים על מגרש הזהה לזה של הכדורעף 9/9 מטרים, עם שוני בסיסי –  בכדורשת יש למסור את הכדור ולא לחבוט בו וכן מותרת אחיזה בכדור לפרק זמן של עד שנייה אחת.
בסיום הערב, שהיה גדוש משחקים מותחים ומרתקים, העניק ראש העיר רפאל בן שטרית מדליות וגביעים מהודרים לקבוצות הזוכות.
השחקניות הודו בחום לרוח החיה של ענף הכדורשת בעיר, רוחה לוי, שמצידה הבהירה כי הכדורשת הוא לא רק ספורט, אלא רשת חברתית שתומכת בכולן. "תודה לך על עונה מדהימה, על האנרגיה והרוח הספורטיבית שלך, על ההנעה של כל הקבוצה להצל. הוכחת שאת קפטנית אלופה שלא מוותרת לנו לרגע ותמיד דוחפת קדימה, בנימה אישית תודה לך על זה שהדבקת אותנו בחיידק שניקרא – כדורשת", ציינו חברותיה לענף הכדורשת בעמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ראש העיר בירך את הקבוצות ואמר למשתתפות: "הייתה כאן אווירה מדהימה, אירוע כיפי. זה ספורט מפתיע ומיוחד במינו. אני חושב שיש להמשיך ולחזק את ליגת 'מאמאנט' כך שתינתן הזדמנות לכל אם, בכל מקום לעסוק בספורט. שמחתי להיווכח שהליגה מעניקה מקום מרכזי וחשוב לקהילה ולמעורבות חברתית.  נשמח לארח  גם בשנה הבאה תחרויות וטורנירים בגאווה גדולה".
מאמן הקבוצה המנצחת טיראן שהינו אמר בסיום: "לפני שנתיים הגעתי לאמן כדורשת בעיר הקטנה והמקסימה בית שאן את קבוצת הבנות שקראו לעצמן 'סטאר שאן', ואכן כשמן כן הן: כוכבות אחת אחת. קבוצת אימהות שיוצאות פעמיים בשבוע מהבית עוזבות את הבעל  והילדים ומגיעות לאימון כדורשת. לי כמאמן חשוב ששחקנית יוצאת  מהבית עם חיוך תחזור  אליו עם חיוך. היתה לי מטרה יותר גדולה להגיע עם אלופה וסגניתה שכולה מהעיר  קטנה המדהימה בית שאן וכך עשינו. אני מודה לקהל הרב שמילא את האולם בבית שאן, לרכז הספורט שמעו דנן ולראש העיר רפי בן שטרית שכיבד אותנו בנוכחותו. אני קורא לאימהות להצטרף למשפחת הכדורשת בעיר".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|