'סאמר סקול' חלומי לבוגרי חטיבות הביניים בנוף הגליל

תלמידי כיתות ט' נוף הגליל, נהנים מתכנית העשרה מיוחדת לחופש הגדול: שלושה שבועות של קורסי העשרה, טיולים, ימי שיא ושיעורים פרטניים. המחיר: אפס שקלים
צילום: דוברות המועצה

במסגרת פעילות בית קק"ל למצוינות הפועלת בשיתוף פעולה בין קק"ל, עמותת "מרחבים- חינוך לערכים" ועיריית נוף הגליל, יצאה לדרך תכנית העשרה מיוחדת לחופש הגדול, עבור בוגרי כיתות ט' בחטיבות הביניים הפועלות בעיר, אורט שרת ואלון.
התכנית משלבת העשרה ותגבור לימודי עם פעילות מהנה, בסגנון 'סאמר סקול'. "לפני היציאה לחופש הגדול התכנית הוצגה בפני תלמידי חטיבות הביניים ואפשרנו לכל מי שמעוניין להירשם ללא תשלום, כל מה שצריך היה זה להביע רצון בחירה ורצינות " סיפרה מנהלת בית קק"ל ,שרונה שללשווילי והוסיפה :" אין ספק כי דווקא בשנה קשה זו אנו רואים את חשיבות המצוינות כחלק מאתגר הציונות בתקופתנו".
התכנית החלה ב 30/6 למשך שלושה שבועות, במהלכם ייהנו 40 תלמידים שנרשמו לתכנית, מתגבורים לימודיים בשעות הבוקר במתמטיקה ואנגלית, במטרה לשפר את הציון או השלמת פערים. בהמשך בשעות הצהרים התלמידים לוקחים חלק באחד מחמשת קורסי העשרה הפתוחים בפני התלמידים : גלישת גלים, עיצוב גרפי, להקה, בניית מכוניות קרטינג ואחרייטק -שפת תיכנות. מדי יום חמישי מתקיים טיול לאתרים אטרקטיביים כולל הסעה וארוחה קלה.
ראש מנהל חינוך בעירייה, מינה קליין ציינה כי הסמינר המושקע נועד להכין את בוגרי החטיבות להשתתפות הפעילה השוטפת במהלך שנת הלימודים ולחשוף בפניהם את מגוון הקורסים ותכניות ההעשרה הפועלות בבית קק"ל :"הבית פתוח לכל תלמיד ותלמידה בכיתות י' – יב', הפעילות אינה כרוכה בתשלום אלא רק בהבעת רצון ויכולת התמדה". ציינה קליין.
ראש העיר, רונן פלוט, אמר כי הפעילות החינוכית והעשירה בבית קק"ל למצוינות מבטאת את ההשקעה האדירה של העירייה והגופים השותפים לה בילדי העיר : "בנוף הגליל אין דבר כזה שתלמיד יתקשה לממן שיעורי תגבור או שיעורים פרטיים, הם ניתנים לו בחינם על ידי טובי המורים והמרצים במסגרת פעילות בית קק"ל, כחלק מההשקעה האדירה בילדי העיר ובבני הנוער".