נחשף סוד הצלחת המכינה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

צוות ההוראה במכינה שבמכללה הטכנולוגית נוף הגליל ידוע במסירותו במקצועיותו ובעיקר בליוויו את הסטודנטים – מרגע כניסתם בשערי המכינה ועד לצאתם, עם ציונים מרשימים בבחינות הנדרשות באנגלית, מתמטיקה ועברית לקראת לימודי הנדסאים
צילום: דוברות המכללה

סטודנטים וסטודנטיות המבקשים ללמוד לימודי הנדסאים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ונדרשת מהם השלמה באחד או יותר ממקצועות החובה, מוזמנים להצטרף למכינה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
במכינה מוזמנים הסטודנטים להצטרף לאחד משלושת המסלולים, מסלול בו ילמדו כלל המקצועות הנדרשים כדי להתחיל את לימודי ההנדסאים כשווה בין שווים במקצועות מתמטיקה, עברית, אנגלית.
יש מי שחסרים להם רק מקצועות מתמטיקה ואנגלית, יש מי שחסרה להם השלמה של מקצועות מתמטיקה ועברית.
מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, העלתה על נס את מקצועיותם של צוות ההוראה במכינה אשר על פי ניסיונות השנים שעברו מצליחים להוביל את הסטודנטים לצמצום הפערים ואף יותר בעת לימודיהם במכינה.
מרב ששון אמויאל, "ללומדים במכינה במכללה מעניק צוות מקצועי ואיכותי את תנאי הפתיחה המצוינים להצטרפות ללימודי הנדסאים.
סוד הקסם של ההצלחה במכינה הם חברי צוות ההוראה, שילוב של מסירות, איכות, השקעה ואכפתיות, אומרת מרב ומוסיפה, מנהלת המכינה אילנה אמרומין, המלמדת גם את מקצוע האנגלית, איתן קובי, מורה בחסד עליון למתמטיקה, מכין גם לבגרויות הרושם הצלחות מדהימות, רחל שני המורה לעברית המצוינת והמורה הוותיקה והמנוסה למתמטיקה גלינה לויטין, צוות מנצח."