נחנך הסניף החדש של "יד שרה" בעפולה

מבנה הסניף שודרג ולאחר הרצה קצרה נפתח בימים האחרונים באופן רשמי הסניף החדש של "יד שרה" ברחוב הקישון בעיר
צילום: דוברות העירייה

בשעה טובה נחנך הסניף החדש של "יד שרה" בעפולה. הסניף החדששהוצב ברחוב הקישון 15, שודרג ושופץ בחודשים האחרונים לטובת תושבי העיר והסביבה. כזכור, הסניף החדש העתיק את מיקומו מרחוב נגבה סמוך לבית הספר "גוונים" לאחר שהבעלים של השטח הודיע להנהלת 'יד שרה' כי הוא מתכוון לבנות עליו ולכן עליהם להתפנות מהמקום.
יש לציין כי בעפולה פועלים כיום שני סניפים, הראשון במרכז רפואי העמק והשני הוא הסניף החדש ברחוב הקישון שנשב לאחד מהגדולים בצפון המשרת אלפי תושבים מהעיר ומיישובי הסביבה ופועלים בו כ-20 מתנדבים המעניקים שירות וסיוע לפונים בקשת רחבה של מוצרים רפואיים כגון כסאות גלגלים, מחוללי חמצן, משאבות חלב, קביים, מזרונים מנפחים, כסאות רחצה, מקלות הליכה, לחצני מצוקה ועוד.
בטקס החנוכה נכחו ראש העיר אבי אלקבץ, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, הנהלת העירייה, מנכ"ל 'יד שרה' משה כהן, מנהל הסניף דוד סחייק, מתנדבי הסניף וכן תושבים. במהלך הטקס נשאו דברים ראש העיר אלקבץ שאמר שחשוב שיש סניף נגיש ורחב לתושבי העיר והוסיף: "מגיעה מילה טובה למתנדבי הסניף, אנשים מיוחדים, ולראייה חלקם קיבלו בשנים האחרונות את אות 'יקיר העיר' עפולה זה מלמד עליהם ומלמד על עפולה". גם מנכ"ל "יד שרה" כהן נשא דברים, הודה למתנדבים ולראש העיר על שיתוף הפעולה ועל חלקה של העירייה בהקמת הסניף החדש".

לזכרו: ספר תורה יוקדש לשמו של רס"ן רועי מלדסי מעפולה שנפל בעזה

|

"הצילו את חיי": הפנייה המרגשת של אלון כספי מעפולה

|