נוף הגליל: תעודת הצטיינות לבלנית רחל ממן

רחל ממן זכתה בפרס הצטיינות ארצי מטעם המשרד לשירותי דת על מסירותה יוצאת הדופן בעבודתה למען נשות העיר, ברגישות, בשירותיות ובמאור פנים
צילום: דוברות המועצה

בשבוע שעבר הוענקה תעודת הצטיינות לעובדת המועצה הדתית נוף הגליל, הבלנית הוותיקה, רחל ממן במעמד השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, הנהלת המשרדוראשי המועצות הדתיות בארץ. בטקס המרגש השתתפו בני משפחתה של רחל ועובדי המועצה הדתית בנוף הגליל בראשות היו"ר אמנון כהן.
רחל עובדת במועצה הדתית מזה 27 שנים במהלכן היא משמשת בתפקיד בלנית ובשלוש השנים האחרונות מנהלת את צוות הבלניות במקוואות העיר. זכייתה באות 'עובדת למופת על ידי המשרד לשירותי דת מהווה תעודת הוקרה ארצית לאחר שנבחרה מתוך כלל המועצות הדתיות בישראל "לזכות במקום הראשון ברמה הארצית זה הישג מדהים ורחל בהחלט ראויה לו. המועצה הדתית מלאה הערכה וכבוד לבלנית המסורה שכל עבודתה היא סמל ודוגמה" ברך הרב הראשי של נוף הגליל, ישעיהו הרצל. יו"ר המועצה הדתית, אמנון כהן אמר כי בחירתה של רחל נסמכה לא רק על המלצות הממונים עליה אלא גם על מכתבי תודה והערכה רבים של תושבות העיר שנהנו ממסירות עבודתה : ״רחל היא הרבה יותר מבלנית או מנהלת צוות הבלניות בעיר, היא כמו אמא דואגת  לכל נשות העיר, היא רואה בעבודתה שליחות מצווה ובתוך כך לא רק מדריכה את הכלות לחופתן אלא גם מתרגשת יחד איתן ומלווה אותן עד לרמת בחירת השמלהבאולם וזר פרחים". ראש העיר, רונן פלוט הצטרך לברכות והודה לרחל על עשייתה המבורכת למען נשות העיר.