נוף הגליל: שני בתי ספר ברשימת המצטיינים בישראל

ברשימה החינוכית היוקרתית: תיכון אורט אלון ותיכון בית רבקה
צילום: אלבום פרטי

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת בתי הספר התיכוניים המצטיינים לשנת תשפ"ד שיזכו לתגמול כספי. הרשימה כוללת שני בתי ספר בנוף הגליל: תיכון אורט אלון בהנהלתו של אילן שימחי ותיכון בית רבקה בהנהלתה של חיה רייניץ. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.
בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.
יצוין כי גם בית הספר התיכון אורט שרת, בהנהלתו של שמואל ליידרמן, דורג גבוה ברשימה והגיע עד לקו הגמר בבדיקת הזכאות למתן התמריצים.
ראש העיר, רונן פלוט, ברך את בתי הספר על הזכייה ואמר: "אני גאה בתלמידים ובצוותי החינוך המצוינים של נוף הגליל, זוכת פרס החינוך הארצי תשפ"ג. התברכנו בתלמידים מוכשרים, הורים מסורים ואנשי חינוך מהמעלה הראשונה. יחד עם הצוות המנצח, ובשיתוף פעולה מלא, נמשיך להקצות את כל המשאבים הנדרשים ולקדם את החינוך בעיר לטובת דור העתיד".
ראש מנהל החינוך, מינה קליין ציינה כי זו שנה שלישית רציפות שבתי הספר בנוף הגליל זוכים בפרסי ההצטיינות הארצית :" זהו הישג מדהים למערכת החינוך בעיר הפועלת למיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום בכל אחת ואחד מילדיה, הן במישור הפדגוגי והן במישור החברתי ובהענקת כישורי חיים .צוותי החינוך הרואים במלאכתם שליחות עליונה, עושים לילות כימים למען הצלחתם של ילדינו, במלוא המקצועיות והמסירות ובשיתוף פעולה פורה עם מנהל החינוך העירוני והנהגת ההורים".

האמנות מרקיעה לשחקים: נחשף קיר הגרפיטי הגדול בעפולה

|

נוף הגליל: 'עיר מדברת שפות' קופצת כיתה

|

"זה לא בוקר רגיל ולא שנה רגילה"

|