נוף הגליל: פרידה מרגשת של התלמידים ממנהל חט״ב אורט אלון

"נתגעגע", ״אוהבים אותך המון", "אתה מלך" – משפטים אלה לא נאמרו על ידי מעריצים של כוכב ריאליטי אהוב שמודיע על פרישה, אלא על ידי תלמידי חטיבת הביניים אורט אלון בנוף הגליל למנהל בית ספרם האהוב, ליאור כהן
צילום: דוברות המועצה

לא הרבה מנהלי בתי ספר זוכים להבעת רגשות אהבה עצומה מתלמידיהם, עד כדי דמעות של בכי ביום עזיבתם את התפקיד. גם ליאור כהן, מנהל חט"ב אורט אלון בנוף הגליל, הופתע ממסיבת הפרידה המרגשת באופן יוצא דופן, שהכינו לו התלמידים בהפתעה גמורה.
התלמידים לא הסתפקו בנציג מטעמם שיאחל הצחה למנהל הפורש. הם כתבו עשרות שלטים מרגשים עם משפטי אהבה, תודה, געגועוהערכה כאילו היה מדובר בכוכב נערץ ולא מנהל בית ספר, חלק מהתלמידים ממש בכו ובדמעות התחננו שהמנהל לא יעזוב. "זה היה מחזה מרגש בצורה בלתי רגילה, לא היו שם תלמידים ומנהל אלא משפחה גדולה ואוהבת", סיפרה סגנית המנהל לאורה גרץ.
התלמידים ארגנו את אירוע הפרידה ביום שני השבוע ללא ידיעתו של המנהל.
באצטלה על רעש יוצא דופן בכותלי בית הספר הם גרמו לו לצאת משיעור ולהגיע למפגש שחיכה לו במתחם הטקסים :"ראיתי את תלמידי החטיבה מניפים את השלטים המרגשים וגם אני לא יכולתי לעצור את הדמעות. הייתי בהלם, אבל לא הופתעתי מהמילים החמות כי זה הקשר המשפחתי שיצרנו בחמש השנים האחרונות, כל החוויות שעברנו התנקזו לרגע המרגש"
מה סוד האהבה יוצאת הדופן של התלמידים למנהל? ליאור משיב בצניעות כי כל בעל תפקיד אחר בצוות הנהלת בית הספר או המורים היה זוכה ליחס כזה  "אנחנו מדברים עם התלמידים בגובה העיניים, לא מנהלים של משרד אלא של שטח, נמצאים איתם בתוך המים בטיולים, מחזיקים להם יד כשקשה בעליות, מקשיבים למה שהם אומרים וגם הצבת הגבולות לא נעשית בצורה נוזפת, אלא בשיח מכבד ובכל ברוח המפקד, מנהל התיכון אילן שמחי".
גם ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, לא מופתע : ״מערכת החינוך בנוף הגליל היא משפחה וכמו בכל משפחה יש כל הזמן דאגה ורצון עז שהילדים יצליחו ושיהיה להם טוב, וכמו בכל משפחה הילדים יודעים להכיר תודה"