נוף הגליל: גביע המדינה בטנ"ש נשאר בלשכת ראש העיר

הפועל נוף הגליל, הזוכה באליפות המדינה בטניס שולחן 2024, ביקשה להציב את הגביע הנוצץ בלשכתו של ראש העיר, רונן פלוט: "ללא תמיכתך, לא היינו זוכים באליפות"
צילום: דוברות העירייה

בפעם השנייה בתולדות המועדון, הפועל נוף הגליל זכתה באליפות ישראל בטניס שולחן לעונת 2023/24. הזכייה הראשונה הייתה לפני 12 שנים ומאז הקבוצה שמרה על מקומה בצמרת הטניס שולחן בישראל. העונה הצליחה הקבוצה, בהובלת יו"ר המועדון, שמעון בוזגן וחברי ההנהלה: יוסי דרוסקין, ישראל ורמוט, מאיר לייזר ואריה ישינסקי, להחזיר עטרה ליושנה.
הקבוצה הובילה ברוב שלבי העונה במקום הראשון והעפילה לגמר הפלייאוף, שם פגשה את מכבי דימונה, גברה עליה פעמיים וזכתה בתואר האליפות בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון.
במשחק החוץ ניצחה נוף הגליל 0-4 את מכבי דימונה והשלימה את
"הוכחתם שוב שהטניס שולחן הוא ענף הספורט המצליח בנוף הגליל", אמר ראש העיר, רונן פלוט וברך על ההישג המדהים: "למרות הקשיים והמצב במדינה, שיחקתם עונה מדהימה והוכחתם שאתם אלופים וראויים להחזיק בגביע המדינה. זהו כבוד גדול והישג ספורטיבי מעורר גאווה"
ראש העיר פלוט ביקש לחזק את פעילות הטניס שולחן בקרב תלמידי בתי הספר והנחה את סגנו דוד שינאן הממונה על תחום הספורט ליישם תכנית זו כבר בשנת הלימודים הקרובה. שחקני הנבחרת וההנהלה ריגשו בסיום הישיבה כשביקשו להציב את הגביע הנוצץ בספריית לשכתו של ראש העיר :"זכינו באליפות בזכות התמיכה שלך, הליווי והאמונה לאורך כל הדרך ביכולת של הקבוצה".

תנו להם בכבוד: הפועל נוף הגליל זכתה באליפות המדינה בטניס שולחן

|