נהלל: במכבי חיפה החליטו להקים מגרש אימונים חדש  

כחלק ממדיניות המועדון וכחלק מראייה ארוכת טווח, הוחלט במועדון מכבי חיפה על הידוק הקשר עם המועצה האזורית עמק יזרעאל ופיתוח המחלקה בנהלל. המנכ"ל אסף בן דב: "נהלל היא חלק משמעותי וחשוב במחלקת הנוער שלנו". צילום: האתר הרשמי

מועדון כדורגל של מכבי חיפה מחפש בכל עת דרכים לשפר ולשדרג: לאחרונה, התקבלה במועדון החלטה להרחיב את הפעילות במחלקת הנוער נהלל – השלוחה של הירוקים בעמק.
בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה עם המועצה האזורית עמק יזרעאל תתאפשר הרחבה של מתקן האימונים הנוכחי ויוקם מגרש אימונים נוסף שיסייע בהגדלת מספר הילדים הרשומים בבית הספר לכדורגל הפועל במקום. שידרוגים נוספים הצפויים להתבצע: הידוק הקשר עם הקבוצה הבוגרת, בנייה וליווי של מערכי האימון ע"י צוות מאמני המועדון ופיקוח של המנהל הספורטיבי המיועד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כבר קרוב לעשור שהמועדון הירוק לוקח חלק משמעותי בפרוייקט המרשים הזה. במחלקת הנוער נהלל מתנהלות קבוצות גילאים מטרום א' ועד לנערים א' (כ-140 שחקני ליגה רשומים). בנוסף, המועדון הירוק מפעיל ביה"ס לכדורגל הפועל פעמיים בשבוע ומונה כ-120 ילדים.
מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בנהלל הוא אורי גרופר, העובד בשיתוף פעולה מלא עם מנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שמואל חנין ויפוקח כאמור ע"י המנהל הספורטיבי המיועד.
מנכ"ל המועדון אסף בן דוב: "נהלל היא חלק משמעותי וחשוב במחלקת הנוער שלנו, זו מחלקה שייצרה במשך השנים שחקנים לקבוצה הבוגרת של המועדון ואנו בטוחים שתמשיך לייצר. אנו מאוד מאמינים במחלקת הנוער נהלל ולפיכך אנו משקיעים רבות בקידום ובטיפוח המחלקה ובשחקנים בפרט".