מתקרבת לקו האדום: גלבוע גליל הובסה באשדוד

הפועל גלבוע/גליל חזרה לסורה לאחר שהציגה משחק חלש מול אשדוד שמצידם התפוצצו על הקבוצה הצפונית והשלימו נצחון כפול. תוצאת הסיום – 87:63  האוהדים האדומים שוב הפגינו רוח ספורטיבית פטריוטית והניפו כרזת הזדהות עם משפחת בן ארי לאחר מות אב המשפחה מפציעתו הקשה בצוק איתן. תלונות בגלבוע על גניבת ציוד עידוד מגרעין האוהדים של גלבוע/גליל בידי אוהדים מאשדוד

לאחר סיבוב ראשון מוצלח נראה ששחקניו של אריאל בית הלחמי מאבדים גובה ומאז ההדחה מגביע המדינה בידי מכבי ת"א לא התאוששו.
אמש קיוו בכירי המועדון למשחק לחימה באשדוד למרות הסגל שחסר כבר זמן רב את הרכז בן צבי והסנטר מרפי הולוואי המשמעותיים. גם המחליף להולוואי שנחת שלשום קלאוול לא נכלל בסגל ואילו הסקנד גארד החדש שהגיע מרעננה רינסקי עדיין לא נכנס לעניינים.
לעומת גלבוע שנמצאת בירידה, אשדוד בתקופה טובה לאחר התאמות שנעשו בקבוצה, יפתח זיו חזר למספרים היפים שלו לאחר מספר משחקים פחות טובים, קרמייקל בכושר טוב וג'ייק כהן המושאל מירושלים בעונה פנטסטית. מול אשדוד כזאת לגלבוע/גליל לא היה סיכוי בעיקר משום שסבלה מנחיתות באיזור הצבע. נקודות אור היוו הגארד המעופף מייקל קוואלס ועמית ביר כץ  הישראלים שנלחמו כרגיל.

• מהלך המשחק

אשדוד פתחה עם יואינג, אריאל, סיימון, קרמייקל וכהן, גלבוע עם סקוורר, שוכמן, הובר, סיגרס וגריפין. יואינג עלה ראשון על הלוח עם שלשה וקארמייקל הוסיף סל משלו, אבל ביר-כץ שעלה מהספסל השווה ל-7:7.
קארמייקל ניצל את הנחיתות האדומים בצבע וקלע 6 נקודות, אבל ביר-כץ הפתיע והחזיר בסלים משלו, 11:11. שלשה של גריפין העלתה הגלבוע ליתרון היחיד במשחק, אבל קארמייקל המצוין (8 נקודות ללא החטאה ברבע הראשון) וכהן רצו ל-0:6 והעלו  לאשדוד יתרון 14:19 בסיום הרבע הראשון


מי שריגש את הקהל למרות התבוסה של האדומים היו האוהדים הנפלאים של הגלבוע, שביקשו לנצל את המשחק לתמיכה במשפחת בן-ארי, שבנם חגי נפטר השבוע, לאחר קרב ממושך בפציעתו. רב-סרן בן ארי נחשב לפצוע הקשה ביותר של צה"ל במהלך מבצע צוק איתן.
אוהד הקבוצה עידן דרורי: "חטפנו היום, ואין מה להרחיב, אנחנו במשבר. 
אבל ביום כזה ובימים כאלו תמיד צריך לשמור על פרופורציות. שראינו את הילד של חגי בן ארי מלווה את אבא שלו בדרכו האחרונה בתוך האביר, לא יכולנו להישאר אדישים וביקשנו לעשות חסד עם זכרו ומורשתו. אנו מחבקים ואוהבים את משפחת בן ארי מרמת הגולן והלוואי לא ידעו עוד צער".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


את הרבע השני פתחו טוב שחקני גלבוע סיגרס וסקוורר, אבל זיו הלוהט עלה  מהספסל עם 5 נקודות ואסיסט לשלשה של נואלס שהגדילו ל-20:28.
אשדוד המשיכה במומנטום ובעיקר שמרה היטיב והצליחה להוריד את האחוזים של גלבוע, אך מנגד שחקניו של בית הלחמי הצליחו לכפות איבודי כדור רבים  וסיגרס ניצל זאת והצליח לצמק את ההפרש רק ל-6 נק' ל-30:24.

אוהדי גלבוע גליל שוב ריגשו את הקהל עם מחווה פטריוטית.צילום: באדיבות פייסבוק אוהדי גלבוע/גליל
אוהדי גלבוע גליל שוב ריגשו את הקהל עם מחווה פטריוטית.צילום: באדיבות פייסבוק אוהדי גלבוע/גליל

אבל שוב קארמייקל שכיכב עם סקור דו-ספרתי הטביע דאנק נוסף, נואלס מצא אותו באסיסט יפה וקלע בעצמו והיתרון עלה ל-25:40. לאחר ריצה יפה של אשדוד כ- 5 דקות סקוורר קלע סוף סוף סל שדה וקוואלס צלף שלשה, אבל זיו וסיימון הורידו את אשדוד למחצית ביתרון 30:46.

גם במחצית השנייה המשיך זיו בבליץ ולא הוריד את הרגל מהדוושה עם דאנק מהדהד ואסיסט חכם לכהן בתום התקפה יפה, 36:52.  דאנק של נואלס העלה את היתרון כבר מעל 20, 38:59. גריפין וקוואלס עוד ניסו להחזיר את גלבוע למשחק, אבל אריאל קלע מבחוץ וקבע 43:65. כאשר נואלס הגדיל ל-26 הפרש, קוואלס וביר-כץ הורידו ל-69:45 אחרי כ- 30 דקות.

הרבע האחרון היה כבר גארבג טיים אחד גדול כאשר שחקני אשדוד ממשיכים לקלוע ולשלוט במשחק ללא רחם. לרגע היה נדמה שגלבוע ששיפרה את ההגנה ממזערת נזקים עם ריצה של 10:0 , 76:55, אבל פסק זמן של טפירו עצר את המומנטום של הצפוניים ומדקות אלו ועד לסיום, שחקניו המחליפים קבלו דקות משחק וכך גם בגלבוע

מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי: "סופרים הפסד ליגה שלישי ברציפות ( נהריה , חולון , אשדוד) תקופה לא פשוטה עוברת על גלבוע גליל שסוחבת פציעות ( הלוואי , בן צבי ) ומציגה יכולת פושרת במשחקים האחרונים . כבר בשבת הקרובה יוצאת גלבוע למשחק קשה מאוד בירושליים ומצפה לחזרה של הפצועים ולהרשמתו של ג'ילברטו קלאוול ( שחתם לחודש) עד להחלמתו של מרפי הולוואי , לשיפור ביכולת שאפיינה את הקבוצה . מילה חמה לאוהדים שלמרות התקופה הפחות טובה ממשיכים לתמוך ולהרעיף חום אהבה ורוח גבית לשחקנים ולצוות ."

הפועל גלבוע/גליל: גריפין (2-8 לשתיים, 3-5 לשלוש, 7 ריבאונדים) וקוואלס (3-7 לשתיים, 2-8 לשלוש, 6 ריבאונדים, 3 חטיפות) 17 כ"א, סיגרס 13 (3-9 מהשדה, 7-9 מהקו), ביר-כץ 8 (2-6 מהקו), סקוורר 6 (3-11 מהשדה, 5 איבודים), שוכמן 2 (1-9 מהשדה, 3 חטיפות). כן שותפו: רינסקי, גרילק והובר.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: כהן 20 (9-10 מהקו, 7 ריבאונדים), קארמייקל 16 (7-7 מהשדה, 2-5 מהקו, 11 ריבאונדים), יואינג 13 (7 אסיסטים), נואלס 11 (4 איבודים), סיימון (9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 איבודים) וזיו (7 אסיסטים, 5 חטיפות) 9 כ"א, אריאל 6, אלטיט 3. כן שותפו: בירנפלד, לייש ושרעבי.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|