מתנת פלייאוף עליון: כל שחקן בעפולה יקבל 200 דולר לחג

בהנהלה הבטיחו לשחקנים תמריץ כספי לקראת המשחק המכריע מול הפועל ירושלים (ו', 16:00, כניסה חינם), שניצחון בו יבטיח מקום בפלייאוף העליון. גורם בקבוצה: "לחלק ניכר מהשחקנים יש בחוזה מענקי מיקום. כולם ייתנו את המקסימום". גולדמן והינדי ייעדרו. צילום אביב רביבו

"אנחנו מקווים שלא יהיו פאשלות ושנעבור את המשחק הזה בהצלחה. טוב שאנחנו תלויים בעצמנו. אנחנו בטוחים שהשחקנים יעלו למשחק עם מלוא המוטיבציה ויתנו מעצמם את המקסימום, כי לחלק ניכר מהם יש בחוזה מענקי מיקום", כך אומרים בהפועל עפולה לקראת המשחק המכריע מול הפועל ירושלים (ו', 16:00), שניצחון בו יבטיח לקבוצה של ראובן עטר את הכרטיס לפלייאוף העליון.
בתוך כך, בקרב ראשי הקבוצה הורגש השבוע לחץ אדיר, כפי שלא הורגש כבר הרבה מאוד זמן. מבחינתם אי העפלה לפלייאוף משמעותה עונה כושלת ולכן עשו הכל בכדי לדרבן את השחקנים לקראת המשחק.
כך, למשל, היו"ר דני אסולין הבטיח לכל השחקנים ללא יוצא מן הכלל סכום של 200 דולר מתנה לחג במידה והקבוצה תנצח את המשחק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הפועל עפולה לא מגיעה במצב הכי אידיאלי מבחינתה. פרט לעובדה שהיא לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים (2 נקודות מ-9 אפשריות), גם מבחינת הסגל יש למאמן ראובן עטר כאב ראש לא קטן.
הסיבה: נתנאל גולדמן (צהובים) ומוחמד הינד ייעדרו מהסגל.
בעקבות היעדרותו של גולדמן הציפייה הייתה שהמאמן יאפשר לאור אליהו לשחק, אבל באופן די תמוה המאמן לא ממש סופר את השחקן וסיכוייו של אליהו לשחק נמוכים. מי שעשויים לחזור להרכב הם הבלם גיזי דורבור שהתאושש מפציעה והמגן אלי בלילתי.
כמו כן, במהלך השבוע המאמן בחן אפשרות להרכיב את פודי מוחמד כמגן, אבל מהר מאוד הוא ירד מהרעיון הזה.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|