מרצים ומרצות מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל סיימו קורס הכשרת מרצים

בכנס סיום השנה להכשרת המרצים שהתקיים 'במרכז פרס לשלום ולחדשנות' ברכה מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, "אני מברכת את המרצים והמרצות שהשתתפו בהכשרה חשובה זו, אין לי ספק שזכיתם לכלים נוספים, חדשנים ומתקדמים בהתמודדותכם עם האתגרים הניצבים בפני הסטודנטים במכללות"
צילום: דוברות המכללה

שנים עשר מרצים ומרצות מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל, סיימו בשעה טובה קורס הכשרת מרצים אשר התקיים בהובלת מה"ט וע"י חברת מתודיקה.
המרצים והמרצות זכו להעשרה, לרכישת כלים, וטכניקות דרכי למידה חדשניות, כל זאת למען התמקצעות בהעברת חומרים לימודיים באופן מתקדם המתאים לעולם הטכנולוגי המתפתח.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, ליוותה את המרצים בתהליך ההכשרה והשתתפה בכנס סיום שהתקיים 'במרכז פרס לשלום ולחדשנות' ביפו.
בכנס הסיום נהנו המרצים מסדנת חוקיות משחק, מישחוק תוכן מקצועי, מפגש עם פאנל מרצים בוגרים וסיור השראה בתערוכת החדשנות .
מרב ששון אמויאל אמרה, "אני גאה במרצים ובמרצות אשר התמידו באופן מעורר התפעלות והצטרפו ללמידה משמעותית. למידה המקנה כלים חדשניים ומתקדמים בתחום ההוראה. מרצה טוב הוא מרצה המשתלם ומתמקצע בכל פעם מחדש, מרצה הצועד עם הזמן, עם הקידמה ועם ההתחדשות, כאלה הם המרצים שלנו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ועליהם גאוותינו."
אריאלה ביסטרה, המנצחת על כל ההכשרות של מה"ט, אמרה בדברי ברכתה "היום אנו מציינים סיום השתלמות למחזור נוסף של מרצים מהמכללות להנדסאים, השנה האחרונה הייתה ועודנה קשה ומאתגרת במיוחד, שנת לחימה שהשפיעה על כולנו.
למרות הקשיים, אתם מרצים יקרים, לא ויתרתם, הגעתם למפגש, עמדתם במטלות, והעשרתם את עצמכם בידע פדגוגי וכלים חדשניים.
חתן פרס נובל, הסופר ש"י עגנון אמר, 'אדם מתקן עצמו, מתקן עמו את העולם,' אתם מהווים חוליה חשובה ומשמעותית בעתידם של הסטודנטים במכללות. רבים מהסטודנטים שלנו מגיעים מאוכלוסיות מאתגרות, דור ראשון להשכלה ממגוון קהילות בחברה הישראלית. הם זקוקים למרצים, הרואים בהוראה שליחות, מאמינים במובילות חברתית ומגלים אמפתיה. האתגר שלכם הוא לדאוג ולעזור לכל סטודנט לממש את הפוטנציאל שלו, לשלב ולחזק אותו ולגעת בחייו."
מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, עמדה בדברי ברכתה על האתגרים והמורכבויות העומדים בפני המרצה במכללה, על הציפייה מהם להישגים לעידוד סקרנות, לעידוד יצירתיות, להתמדה, לעמידה בזמנים, בעוד שהכשרת המרצים מאפשרת עצירה רגעית, התבוננות עצמית פנימה ורכישת כלים להעברת החומרים באופן אחר ובאופן שונה.
עוד ברך את בוגרי ההכשרה אמיר ועקנין, מנהל תחום פדגוגיה במה"ט אשר עמד על חשיבות הכשרת המרצים התקדמותם פיתוחם, ומצוינותם ועל האחריות של מה"ט להמשיך ולהשביח את סגל המרצים.