"מכבי תל אביב? אנחנו לא באים להיות קישוט אלא לנצח"

קבוצת הוותיקים של הפועל עפולה בכדורגל תעשה ביום חמישי היסטוריה כשתתמודד בגמר הליגה מול סוללת הכוכבים הבלתי נגמרת של הצהובים מתל אביב. "הגענו עד לכאן בגלל הרבה כישרון אבל גם רצון. בה' נביא את הצלחת, זה לא בשמיים"
צילום: באדיבות הקבוצה

ברוך דגו, לירון שטראובר, ברק בדש, אמיר שלח, מיכאל זנדברג, גיא צרפתי וסגל נרחב של וותיקים, עם רזומה של מאות משחקים בנבחרת ישראל, מכבי תל אביב וליגת העל וממול: הקבוצה המפתיעה של ותיקי הפועל עפולה – שעשו את כל הדרך המפתיעה לגמר.
ביום חמישי הקרוב, במגרש באור יהודה, זה יקרה, כשתישמע שריקת הפתיחה למפגש המסקרן בגמר ליגת הוותיקים (שידור חי בערוץ הספורט).
את עפולה מובילים בין היתר חנן אלמקייס, יובל שוואט, כפרי אזולאי, יותם מלול, רון חייט ועוד רשימה של שחקנים עם עבר בליגות הנמוכות והגבוהות יותר.
"אנחנו באים לנצח ולא לשמש כקישוט בגמר", אמר מנהל הקבוצה אלירן כהן, שנמנה יחד עם אחיו איתי על מייסדיה, "עשינו דרך ארוכה בכדי להגיע למעמד הזה, כולל ניצחון אדיר על בית"ר נורדיה י"ם בחצי הגמר. אנחנו ממש בימים של אופוריה והתרגשות, קמים עם פרפרים בבטן ומוכנים לבמה המרכזית של ליגת הוותיקים. לשם כיוונו כשהתחלנו את המיזם הבועט הזה ועכשיו אנחנו נהיה חלק מההיסטוריה של הכדורגל בבירת העמק. מגיע פה קרדיט לכלל השחקנים, למאמן עמי אזולאי, לראש העיר אבי אלקבץ, לשחר בג'רנו וחנן ספקטור. כל אלה דוחפים את הקבוצה, דואגים לכל מחסורה ומעניקים לה תנאים ברמה הכי גבוהה שאפשר. למרות שמדובר בליגת וותיקים המשחק הזה מעורר עניין רב בעיר ואני יודע על לא מעט חובבי ספורט שילוו אותנו. כאדם מאמין אני יודע שהכל יכול להיות והרוח תנצח".

אדום עולה: גלבוע/גליל שבה לליגת העל

|

"הבחירה לעבור לשחק בישראל? הבנתי שזה עכשיו או לעולם לא"

|