מיאו, חתולה: 10 פריטים שכל בעל חתול צריך שיהיה לו בבית

בימים אלה מצוין יום החתולים הבינ"ל, אותם יצורים מלאי קסם שמספקים לנו הרבה יותר מסתם חברה. החתולים מלווי חיים נאמנים ומלאים בכשפים קטנים, לעיתים קצת ממזריים, אבל עם חן, אישיות מתוחכמת וכל כך הרבה אהבה להעניק. בחנות "חיות העמקים" בעפולה, שבה תוכלו לקבל את כל המעטפת לחיות המחמד שלכם, מציינים את הפריטים החשובים שיכולים לשדרג את איכות חייהם של החתולים, במטרה לתת להם את כל מה שהם זקוקים לו. צילום: Freepik

בין אם הם נעים בשקט על הספה או מתפנקים באור השמש החמים, חתולים מצליחים לגעת בלבבותינו. הם אינם זקוקים למילים רבות כדי להביע את אהבתם, והנוכחות שלהם בחיינו הופכת את העולם ליפה יותר, שקט יותר ומלא יותר, גם אם זה לעיתים גובל בהטרדה ממזרית ומעלה חיוך על פנינו.

האחריות שלנו היא לדאוג שיהיו שמחים, בריאים ועם איכות חיים. לצורך כך פנינו לצוות חנות "חיות העמקים" בעפולה, שיציג לנו את עשרת הפריטים שכל בעל חתול צריך שיהיה לו בבית, ושתוכלו להצטייד בהם בחנות בצורה מושלמת.

• להרגיש בבית: מיטת חתולים נוחה

חתולים אוהבים לגלות מקומות חמים ונעימים לישון ולהתנמנם. מיטת חתולים רכה, עם עיצוב נעים שמספק פרטיות ותחושת ביטחון, תעשה פלאים לנוחות החתול שלכם.

• ארגז חול עם מכסה

שמירה על ניקיון הארגז היא חובה, הן בשביל החתול והן בשבילכם. ארגז חול עם מכסה בעיצובים שונים עוזר למנוע ריחות לא נעימים ולשמור על הסדר בבית.

מיטת חתולים רכה ומעוצבת תעשה פלאים לנוחות החתול שלכם. צילום: freepik
מיטת חתולים רכה ומעוצבת תעשה פלאים לנוחות החתול שלכם. צילום: freepik

• מתקן גירוד לחתולים

חתולים אוהבים לחדד את ציפורניהם, ומגרד חתולים הוא הדרך האידיאלית למנוע מהם לפגוע ברהיטים בבית. המגרד קיים בצורות ובגדלים שונים, שיתאימו לכל חתול וישמרו את הבית שלכם בשלום.

• בכיף שלהם: צעצועים

צעצועים הם הדרך לשמור על חתולכם פעיל ומאושר. הם מספקים גירוי מנטלי ופיזי ומונעים שעמום. אתם צריכים רק לבחור בין צעצועים מפתיעים, כדורים צבעוניים עם חוטים או נוצות, וצעצועי פיתיון שיבטיחו שעות של הנאה לחתול שלכם.

• מקום גבוה לטיפוס

חתולים אוהבים להיות בגובה, שם הם מרגישים בטוחים ונראים את כל הסביבה. מתקני טיפוס ומדפים שמבוססים על עיצובים חכמים, שמיוצרים במיוחד עבור חתולים יעזרו להם למצוא את מקומם הנכון בבית.

מתקן טיפוס חכם יעזור לחתול למצוא את מקומו הנכון בבית. צילום: freepik
מתקן טיפוס חכם יעזור לחתול למצוא את מקומו הנכון בבית. צילום: freepik

• לא רק טעים: מזון איכותי

תזונה נכונה היא המפתח לבריאות חתולכם. מגוון המזון לחתולים הוא רחב, אבל שימו דגש על האיכות וההתאמה לכל שלב בחיי החתול, משלב הגורים ועד לגיל מבוגר – בכדי להבטיח שחתולכם יקבל את כל מה שהוא זקוק לו.

• קערות אוכל ומים

קערות נוחות ונקיות הן חיוניות לשגרת אכילה נוחה ובריאה. חשוב שיבטיחו סביבה נוחה ואסטטית לאכילה ולשתייה, שיהיו יציבות וקלות לניקוי.

• מברשת או מסרק

הברשה קבועה של פרוות החתול חשובה לשמירה על בריאות הפרווה ולמניעת קשרים ונשירה.

צעצועים מספקים גירוי מנטלי ופיזי ומונעים שעמום. צילום: freepik
צעצועים מספקים גירוי מנטלי ופיזי ומונעים שעמום. צילום: freepik

• משפשף שיניים

שיניים בריאות הן מרכיב חשוב בבריאות החתול. חטיפים ומשפשפים לשיניים מסייעים לשמור על פה בריא ולהפחית בעיות עתידיות.

• ערכת חירום

למקרה של חירום, ערכת חירום יכולה להיות מצילת חיים. מה חשוב שיהיה לכם זמין? משחות לפצעים וחומרי חיטוי, וגם: מספרי חירום של וטרינרים.

כמו לכל בן משפחה, אנחנו יודעים שגם בחתול שלכם אתם אוהבים לטפל ולא פחול – לפנק. הצוות האוהב והמסור של ״חיות העמקים״ ברח׳ קהילת ציון 14 בעפולה ישמח לעמוד לשרותכם ולעזור לכם בכל מה שתצטרכו לחתול, וכן, גם לכלב. מוזמנים להגיע לחנות, ובכל שאלה גם להתקשר ל- 04-6404704