מחקר ישראלי מצא כי קנאביס מקל על תסמיני הסרטן

על הסגולות הרפואיות של מוצרי קנאביס, ומה עולם המחקר מצא בנוגע לשימוש בקנאביס רפואי לטיפול בסרטן. המחשה(freepik)

מחלת הסרטן ידועה לשמצה בשל החומרה שלה ובשל החיים הרבים כל כך שהיא גובה, בישראל ובעולם כולו. מדובר בגידול חריג של תאים ברקמות ובמערכות שונות בגוף, באופן שיכול להיות ממאיר או שפיר, וכתלות בכך גם החומרה של המחלה ובשלל הבעיות שהיא יוצרת.

• קנאביס כתוסף בריאות טבעי לטיפול בסרטן

משרד הבריאות הכניס את מחלת הסרטן כאחת המחלות המקנות לאדם שלקה בה אישור להוציא רישיון לקנאביס רפואי. נמצא קשר בין קנאביס וגם שמן קנאביס לטיפול בסרטן. אנו עדים לכך ששימוש סדיר של מוצרי קנאביס רפואי ושמני קנאביס מסוימים עשויים לסייע לעיכוב של התפתחות המחלה, להרוג תאים סרטניים ולהקל על המיחושים, הכאבים ושאר התסמינים הנלווים למחלה נוראה זו.

• מה עולם המחקר מצא בנוגע לשימוש בקנאביס רפואי לטיפול בסרטן

כל הזמן נעשות בדיקות ונערכים מחקרים לטובת מציאת טיפול יעיל לסוגי הסרטן השונים ולתסמינים שלהם. לאחרונה, מחקר ישראלי חדש ופורץ דרך שפך עוד אור על היעילות של צמח הקנאביס הרפואי על מרכיביו השונים בטיפול במחלת הסרטן ושיכוך של התסמינים השונים. מחקר זה מצטרף לרשימת מחקרים אחרים שמראים כי לקנאביס רפואי ישנה היכולת לסייע בטיפול במחלות קשות כולל סרטן.

ייתכן מאוד השפעה של קנאביס לטיפול בסרטן – כדאי מאוד להתייעץ עם הגורם הרפואי המטפל בכם לקבלת פרטים נוספים הרלוונטיים למקרה שלכם!

• הסגולות הרפואיות של מוצרי קנאביס

כבר לפני מאות רבות של שנים נעשו בצמח הקנאביס ומרכיביו שימושים רבים בתור צמח בעל סגולה רפואית ממשית. מאז ועד היום הצטברו יותר ויותר ראיות לכך שרכיבי הקנאביס הינם בעלי תכונות מרפא ושיכוך כאבים. למרות שבמשך שנים רבות צמח הקנאביס נודע לשמצה בשל המריחואנה והעישון לצורך התמסטלות, דבר שנתפס בקונצנזוס הרחב בצורה שלילית ביותר, ארגון הבריאות העולמי כיום מכיר בשלל היתרונות הרפואיים שניתן להפיק מן צמח הקנאביס ומהשמנים הרבים שאפשר לייצר ממנו.

כיום יודעים שמוצרי קנאביס רפואי יכולים לסייע לשיכוך כאבים כלליים או מקומיים, טיפול בבחילות ומיחושים פנימיים רעים, נדודי שינה, חרדה, דיכאון, הפרעות במצב הרוח, סכיזופרניה, טיפול בדלקות, הפחתת פרכוסים והתקפים אפילפטיים ואף דחיקה ודעיכה של רקמות סרטניות.

• קנאביס בתור טיפול במחלת הסרטן

המחקר הישראלי החדש שפורסם בדק את התגובה של חולים אונקולוגיים לטיפול בתרכובות מצמח הקנאביס הרפואי במשך כחצי שנה.
החוקרים הישראליים מצאו שההתערבות הטיפולית אכן הועילה לשיפור משמעותי וניכר במצבם. רבים מהם דיווחו על הפחתה בתחושות הכאב וברמתם, ירידה ברמות הלחץ ודרגת החומרה של התסמינים של הסרטן.

אם אתם או קרוביכם סובלים חלילה ממחלת הסרטן או ממחלות קשות אחרות, שקלו ברצינות לצרוך מוצרי קנאביס רפואי להקלה על המחלה ותסמיניה. אפשר להשיג דרך אתר בית המרקחת באונליין מוצרי שמן קנאביס מחו"ל, ואם יש לכם רישיון קנאביס תוכלו להשיג כאן בארץ.

הכתבה בשיתוף עם IDFMD – מגזין בנושא קנאביס רפואי ומוצרי סיבידי
אין באמור מעלה בגדר המלצה רפואית. לשימוש יש לפנות לרופא.

 

מיאו, חתולה: 10 פריטים שכל בעל חתול צריך שיהיה לו בבית

|