מותחן בגן נר: גלבוע/גליל הפסידה לאשדוד 77:75

23 שניות לסיום גלבוע/גליל עוד הובילה 75:73, אבל בסופו של דבר הפסידה לקבוצה הלוהטת של מאיר טפירו 77:75. גלבוע/גליל רשמה 24 איבודי כדור במשחק (ככה קשה לנצח). חואקין שוכמן להט עם 12 נקודות, 10 אס' ו-9 ריב'

דרמה מטורפת בגן נר. העולה החדשה הפועל גלבוע/גליל רשמה הפסד שני בליגה, אחרי שנוצחה אמש (ב') בגן נר ע"י מכבי אשדוד הלוהטת בתום משחק סופר דרמטי 77:75.

גלבוע/גליל, שירדה למחצית ביתרון דו ספרתי (40:30), עוד החזיקה ביתרון (75:73) 23 שניות לסיום המשחק והריחה ניצחון בכורה בקדנציה הנוכחית בליגת העל. אלא שהמילה האחרונה במשחק הייתה שייכת לקבוצה מעיר הנמל בראשותו של מאיר טפירו, שהצליחה לחולל מהפך דרמטי בדרך לניצחון 77:75. עבור אשדוד ומאיר טפירו מדובר בהיסטוריה, משום שעד למשחק אמש הקבוצה מעולם לא פתחה את העונה עם מאזן של 2:0. גיבור הניצחון היה זיו יפתח הצעיר, שתפר 23 נקודות לזכות אשדוד, כולל שתי שלשות משמעותיות במאני-טיים.

משחק מצויין לקפטן גלבוע גליל שוכמן, כמעט טריפל דאבל
משחק מצויין לקפטן גלבוע גליל שוכמן, כמעט טריפל דאבל

 

ומה עם הקבוצה המפסידה? הזר מרפי הולוואי, שהצטיין עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים במחזור הפתיחה בהפסד מול חולון, שוב הוביל את רשימת הקלעים של גלבוע עם 23 נקודות. אבל עם כל הכבוד להולוואי, במשחק הזה בלט בעיקר חואקין שוכמן, שהציג משחק יוצא דופן עם 12 נקודות ו-10 אס', שלדאבונו לא עזר לקבוצתו להשיג ניצחון.

הקבוצה של אריאל בית הלחמי אומנם הציגה יכולת משופרת בהשוואה להפסד לחולון, אבל היא עדיין רחוקה להיות במיטבה. על כך יכול להעיד הנתון הבא: 24 איבודי כדור במשחק מול אשדוד. איך אפשר לנצח ככה?